Néha könnyebben, néha nehezebben halad el a szombat délelőtt. Ha munka tarkítja akkor általában az utóbbi szokott győzedelmeskedni, de ha az ember belemerül egy picit, akkor azért egész jól tudnak szárnyakat növeszteni a percek.

 Főként, ha tudja az ember, hogy rántottsajt várja utána. Fini trapista és egy kis camambert. Mindez egy kis pürésített áfonyalekvárral ... hmmm. Ráadásul nem az a túlcukrozott maszlag, hanem igazi gyümölcs. Ebéd után egy rövidkére tervezett vízszintesdi következett, mely egy picit túlcsúszott a megengedetten. Nem csoda hogy ezután egy közjáték után gyors fotózás következett, merthogy családi hétvége volt ismét kanizsán. Sajnos az egyik rendezvény csúszott, le is maradtam pár apróságról, mert már rég el kellett volna hagyni szülővárosomat. Késve, de nem lekésve estünk be a rokonsághoz, ahol két névnap és egy szülinap összegzése következett finom őzpörkölt+tarhonya felvezetésével. Persze nem bírtam magammal és az erősbe belenyúltam rendesen, de szerencsére volt kéznél bőven sör és pálinka is a csillapításra. Később már egy kis jéger is szembeköszönt, nomeg puncstorta, hatlapos és piramis. Jól telt az este, az asztalnál tartalmas beszélgetés alakult ki, míg a női szakasz külön ülésezett. Később a csapat házigazdástul átlátogatott még egy buliba is, míg mi az ikreken és a megasztáron tartottuk a szemünket. Megasztárnak gyorsan vége lett, s az ikrek is bealudtak a mozgalmas este után. Nem is mondtam, hogy tőlem, mint idegentől nagyon tartott a két kis 5éves, s bármilyen verbális közeledésemre behúztak fülüket-farkukat, olyannyira, hogy a vendégek nem is értették miért ilyen jólneveltek. Persze minden "csoda" három napig tart, vagy inkább 3 óráig :) Vagy még addig is, hiszen az az óra, amit a falon lógott nem járt, s mikor rápillantottam nem akartam hinni a szememnek, hogy nem változik az idő hosszú percek alatt sem. Szóval a távolság megrövidítésére Alicet hívtam segítségül. Illetve a legjobb barátját, a csodalámpát. A bikaerős fényű lámpámmal egyből haversrác szintjére süllyedtem a kölyköknél, akik egyből bevettek a klubba. Hiába, lámpa teszi az embert :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr212464387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása