Aki egy hangyakukinyit is ismer, az jól tudja, a hajnai kelés nem tartozik a 7 kedvenc főbűnöm közé. Szal a reggeli 5.20 megközelítőleg egy alacsonyan szálló lórugással inhalált testembe, o yeah. Persze valamit valamiért, s ebben a valamiért teljesen győztesként esett ki a pixisből. Az hogy még egy hajnali segítségkérő sms is egy tápcseregyanús beteghez hívott már nem is lepett meg. De az hogy megjelentem a hajnali órán, az bizony emberekből kikerekedett szemeket, csodálkozó tekinteteket, elismerő hümmögéseket és kedves mosolyokat váltott ki. Szabályszerűen éreztem: ez simán megérte a dolgot.

 Mindezek után az, hogy 8 órát le kellett bent húznom bikafingnak tűnt. Teendő volt, vásárlók voltak, s az ebédszünetem is elégnek bizonyult a rövidke ebédre és a sok hivatalos teendőre. Sajnos utóbbi alatt rá kellett jönnöm: bármilyen szolgáltató cég is hibázik a révészt, azt biza az ügyfélnek kell fizetnie. Szerintem olyan ember nem él a földön, aki nem vágná, hogy a kedves energiaszolgáltató Neoncég 10% kedvezményt szór a jólfizető ügyfeleinek. Jómagam is az lennék, hiszen a csekkek mindig korábban kerültek befizetésre, sőt egy ideje a bankszámlámról automatikusan egyenlítődnek ki. Na éppen itt volt a bibi, hogy egyszercsak az tűnt fel, hogy több pénz van a számlán mint kellene. Hát a Neonnak úgyláccik nem kellett most a pénz? - tettem fel a kérdést, de költőiként meghagytam: majd levonják. Namost nem vonták le, s pár napja jött egy csekk, hogy van elmaradásom. A Neon szerint a bank utasította vissza, bár nem indokolta az okát. Ezáltal én bebuktam özel egyhavi áramszámlámat. A kissé mesterkélten vigyorgó ügyfszos pedig ismertette: ezen nem tud segíteni, hiába adna mondjuk a bank egy igazolást, hogy nem én tehetek a dologról. Ők már ezen nem változtatnak. Nem "nem akarnak", esetleg "nem tudnam", hanem szimplán "nem változtatnak". A nőben a segítő szándék csíráját sem fedeztem fel, egy kollegáris véleményt vagy vezetői állásfoglalást sem kért ki, hanem Ő döntött. S a kérdésemre, hogy vajon két szolgáltató közötti hibának miért az ügyfél lássa kárát már nem válaszolt. De mégis meglepődve vette, hogy ezekután "nem túl ügyfélbarátnak" tituláltam munkahelyét. Szóval aki mond egy létező alternatív szolgáltatót, máris számíthat rám. Úgy tűnik, egyesek még a monopolszemléletben és a "úgyis csak velem tudsz élni" effektusban szenvednek.

 Meló után futottam ki egy kedves ismerősömhöz kicsit helyrepofozni a szebb napokat megélt gépét. Jutalmam fincsi melegszendó volt (egy tarjás és egy téliszalámis, mindkettő hagymával és sajttal megtolva), féldús víz és Mozart golyócskák. Hazafutva éppen arra volt csak időm, hogy hátamrakapva fotóscuccomat életem első operettjét élvezzem ki. A hiba bennem van, hiszen előítéletekkel indultam neki a dolognak. Első meglepim az volt, hogy a parkoló és még a dugihelyeim is csurig telve voltak. Kis ügyeskedés után a színitársulat buszára álltam rá, bízva benne hogy én előbb lelépek, mint ők :)

 Szóval a Bob hereg nekem nem jött be. Nem a történettel, hanem magavál a operett előadásmódja nempálya nekem. Ragozhatnám, de nem szerethetsz Te sem Kedves Olvasó mindent, nemde? Hát én a kelkáposztát meg az operettet nem komálom oszt kész. Arról nem is beszélve, hogy bennem mekkora sokkot okozott az, hogy kiderült három felvonásos a mutatvány. Jézusom, hiszen az elsőt is alig bírtam ki! Terveztem hogy a másodikból egy kicsit még fotózok a másik oldalról (kezdő mazó vagyok), majd lépek. A vége az lett, hogy a hosszabbítás előtt már robogtam kifelé a tisztelt házból, s egy kis cégnélfelejtett dolog elintézése után hazaestem. Aztán átjött Gábor, hogy ügyeskedjünk valamit neki, s fékézzel felaatmegoldottam, míg kellemesen átbeszélgettük a közelmúltat és a közeljövőt. Kiváncsian várom, hogy mi lesz a tervekből, s az ígéretekből!

 Szóval TM (Tisztelt MohaMed)! A mondás örök: Ha hegy nem megy MohaMedhez, hát MohaMed megy a hegyhez. Persze hogy ebből mi sül ki, azt nem tudom, de hogy nem adom olcsón, arra készüljék fel becsületesen :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr902435093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbutterfly 2010.11.12. 09:46:35

Van akinek nem ismeretlen a küzdelem és a kitartás fogalma.
süti beállítások módosítása