27: Előre fentem a fogamat, hogy most egy hónapon belül úgysem lesz olyan reggelem, hogy kényelmesen, kedvem szerint alukálhatnék és lustizhatnék az ágyban. Nos, ember tervez, teendők meg jönnek. Életmentő műtétre vállalkoztam, s a tervezett  fél óra helyett 3 sikeredett. Persze nem amiatt, hanem az azonnal kérdések órájának köszönhetjük a történést. Duplán újramelegített ebédre érkeztünk, ami finom "omlósz" csirkemellszerkezet volt biós savanyúkkal, rigójancsival és dobostortából. Utóbbiból sajna csak a cint kaptam meg, merthogy a többit kiette valaki alóla :I Sötétedéskor jöttünk haza kellemesen a nedes, hófoltos úton. Ja igen! Nem is mondtam: éjjel kb 6-8 cmnyi hó esett, s fehérré változtatott mindent. Ennek köszönhetően helyenként káoszosan közlekedő nyárigumis-hétvétijogsis kalapbanvezetős arcok jöttek a szerjózsa minden irányából. A tervezett pihenés megint kimaradt, hiszen a megasztár döntjére már fekapartira voltunk hivatalosak. Félig itthon, félig ott megnézve konstattáltuk: megint nem az esett ki, akinek ki kellett volna. Kisróka ment haza, néhány 0 meg tovább. No comment, a nagyszájú zsűri mindig a közönségre teszi a döntést. Így könnyebb, nem kell vállalni a súlyt, nomeg a bárgyú smsezők bizonyítva látják: jééé, tényleg én vagyok a világ ura! Szomorúságunkat pálinkába fojtottuk, nomeg még egy viszkit is bemászattunk a klubba. A hangulat jó volt, de aztán széledt a csapat: egy része lyukvágyak okán kóladiszkóklubba, másik részeként mi pedig aludni. Byebye!

26: JIT...ahogy az angol mondaná: Just In Time. Magyarul minek valamit megtenni addig, amíg effektíve nincs rá szükségünk. Szóval ma reggel kerékcserével kezdtem a napot, mert a kedves időjósok beparáztattak. Nos,ekkora mákjuk sosem volt, merthogy hittem nekik. A nap maradéka is rohanva telt, délután egy kis külsőzés egy kb 15éves szerverrel, majd pedig néhány rohadóalmás (apple) cuccal próbáltunk netezni. Hja, csakhát keletigettó, 5milla hálózat szagggatja szét a 2.4es világot. Végül sikeredett azért találni egy használható frekit, bár a család egyszem pcje kellett hozzá :)

 

Kicsit késve, de hazaestem, s máris rohanhattunk eseményezni: Afrika Est a HEMOban. Ekkor már esett az eső rendesen, szal a 2perces utat kocsival tettük meg 10 perc alatt...ja, mert nem volt parkolóhely és körözni kellett egyet. Bent már jó volt a dolog, bemenetkor máris piáltatni akartak bennünket, majd egy jó, képekkel illusztrált útleírást kaptunk, melynek képeiből nyílt egy kis kiállítás az előtérben. Bár fotós szemmel tényleg utifotók, de jó vicceket rejtettek magukban (ez egy benzinkút!).

 Az előadást egy kicsit mozgalmasabb dolog, afrikai ruhabemutató következett. Gondoltam látunk pár egyszerű cuccost, aztán csá, de nem ez történt. Szebbnél szebb díszes ruhák váltották a szereplőket, majd egy táncbemutató következett. A bátrabbak bepróbálkozhattak tánctanulással is, de az eleján egy kislányon kívűl nem volt több próbálkozó. A második dalnál már behúztak pár embert, s a végére egy egész jó kis körténc kerekedett ki a dologból :) Sajnos az ezt követő technikai szünetben sok nyugger ellépett haza, s kicsit hiányos közönség várta a közben megérkezett feka dobos és táncos csapatot, akiket én segítettem ki a ház előtt pár méterrel, mert nem tudták hogy hol van a hemo :) A niggerek hoztak ajándékot is: zuhogott ekkor már kint a hó ezerrel. Ugye, de jó annak, aki már cseréltetett? :) (és nem november 1-én, ráadásul nem gurítva a kockát ugye!) A koncert jó volt, a csajok rázták amijük van, a srácok meg himbálták (utóbbinak a csajok tutira örültek).

 Szóval a jó rendezvény után téptünk haza (aki nem volt ott, bánhatja ((jó sokan vannak most ebbe a cipőben))), mert Megasztár gyütt, amiben már megint olyan arc esett ki, akinek nem kellett volna. Nembaj, a közítélet már csak ilyen. Ezt konstattálva a húzós nap után gyorsan alvóra tértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr882479986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása