április 10, 2011 - 146

2011.04.10. 23:53

 Az évszakok és a kenyérárak változnak, de egyvalami egyenlőre öröknek tűnik, s ez pedig a bolhapiac. Régi tapasztalat: ki korán kel, az rakottkel. Ma az ébredés keményen megcsúszott, így már félek is az óráraébredés holnap reggeli sokkjától. Bizonyám, a jóidő kiröppentette az ágyikóból a népet, s vagy 5perces körbenjárás után sikeredett csak lerakni a verda seggét a flaszterre szabályosan. Bár a kékek csapatát mostanában nem láttam a környéken, de jobb ma egy túzok, mintha holnap púzok :)

 Tömegnyomor...tömött sorokban vánszorgó arcok. Valahogy a nap sugarai talán a portékákat is megszépítették volna: friss áruk hevertek szerteszana. Valahogy semmi sem keltette fel a portékák közül a figyelmemet, s a hibaszázalékom most beigazolódott részét bizony a földszinti ismerkedési szokásom determinálta. Lévén hogy a fiXkromoszómájú fajtársaim jelentős része kismadárvásárlási lázban égett: mint tudjuk a jó eladó kelleti a portékáját. Van ki különböző rigmusokkal ("Féláron van miiiiinden"; "ezt magam használtam, de csak egyszer"), de mint most kiderült a marketinglehetőségek igencsak gyenge szeletét dobta eddig be a kereskedő gyülekezet. Lévén, hogy a kismadaras lány (nem tévesztendő persze össze a mádárásteszkóssal) igencsak ráöltözött a bizniszre. Kb 10 centi magas tűsarok, brutálmintás harisnya, lehelletvékony övszélességű áttetsző ?szoknya? , s anyaghiányos, kebelnapoztatós felső vezetett a természetellenesen hosszú és színű hajkoronához. Amikor valaki érdeklődő lehajoltatta madárfogásig a csajt, a mögöttes sorból bizony férfiak derék hada tekintette meg a kutyapózba érkezés állapotát, amikor minden bizonnyal az addig csak sejtett területekről bizalmas és -onyos információk birtokába jutottak. Sajnos mire fordultam volna, a jelenség eltűnt, s fotó nem készülhetett paparazzi jellegre, de a rögtönzött kupaktanács egy tagja tapintás által szerzett információkkal hitelesítette a keblek idegenanyag (lásd sziikon) mentességét. Állítólag valami betegség folytán indultak afféle 95D kategóriára a légzsákok, melyre csak annyit tudtam mondani: Gondolom hagyta azért kicsit a betegséget dolgozni, mielőtt még a kúrálásra adta volna a fejét :) Mondta is a kollega: neki nem kellene a csaj, hiszen folyton parázna, hogy ki nyúlja le, ha éppen nem fogja valamiét a leányzoonak. Nade, minden szép, ha a vége disznótor (vagy összevontam két szólást?): gazdagabb lettem egy szépséges bőrnek tűnő notitáskával, meg egy optikával. Utóbbinál külső segítséget is igénybe vettem, hogy végre kemény alkuval sikerüljön megszermányolni a nemkissé áhított fémmel szegélyezett üveget. Ó igen, s otthoni utasításra némi, a közelgő nyúlünnepre hangoló biszbaszt is beszereztem: egy halványzöld (ergó éretlen) nyúlalakot, akit el is kereszteltem Elvirának a hőn szeretett MéÁllunkVazze után szabadon.

 Vasárnap ebéd...végre egy hely, ahova az üres pocakomon kívül semmit sem kell vinnem :) Belecsipegetve a friss párizsipulykába a tegnapi maradékot becsócsáltam (csak mert az a kedvencem volt). Kissé fura nézéseket gyűjtöttem be a tejszínes pulykához csipegetett ecetes salátával, de aki nem próbálta még ki az inkább hallgasson :) Ebéd után a bimbózó kajakómát 5 perc hasondögléssel kompenzáltam, majd elvittem a Nyuszit meg a Morzsit egy kis túrára. 

A csótói kilátódombot kerültük meg akár az óramutató, csak nekünk egy kör addig tartott, mint neki kettő :) Volt közben virággyújtés, levélfotózás, madárlesegetés, vadlesmászás s a végén pokrócondöglés is. A Nyuszira kevés panaszom lehetett, de Morzsi....na az a végén rosszszokásához híven marmagasságig csobbantott.

 Az este könnyeden telt: főzőcske, netecske, nyuszisütötte kenyerecske és hamis raffaelló kézimunkázása. Jut eszembe, még be sem kóstoltam, szal most megyek és dézsmálok egy kicsit. De a Nyuszinak be ne áruljatok! :)

 

 ui: ja igen...gondolom vannak páran akik csak azért olvasnak, mert kíváncsiak hogy mi a 146. Nos, megszivatásukra közlöm, hogy semmi, csak egy randomszám :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr572815801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása