Ez a reggel nem indult túl fényesen. Az óra csipog, szem felnyílik, de az agy nem tud beindulni. Végső kétségbeeséssel a zuhanyrózsához fordultam, s ez aztán megütött rendesen. A melónap nem tűnt túl eccerűnek előre, lévén hogy a tegnapi árubeszerzés végeredménye hagy bőven maga után kivánnivalót. A nap egy része ezen kavalkád rendberakására ment el, a másik pedig a szokásos rendelős, ajánlatkérős, problémamegoldós dolgokra. Az ebéd általam durván bemérgesített gulyás és fini szilvásgombi volt. A céges nap rövidebb volt, merthogy 4kor már leléptem. Illetve futottam le a bözsetérre, hiszen ott heppening volt. Igeiglenes korcsolyapálya nyílt, ami nagy csalódás volt nekem. Nem jég, hanem műanyaglap volt a "jég". Az utam a polgármesteri hivatal tetejére vezetett, hiszen népi kezdeményezésre elkövetett karácsonyfaalakba rendeződés valósult meg. Az ágak végein fáklyákkal, néhol pedig nagyteljesítményű szuperszonikus csillagszórókkal. Sajnos a várt nagy tömeg elmaradt, a Gerendás együttesre is kevesen voltak kíváncsiak. A szeretet kapujánál levő fotózkodásra is enyhe igény mutatkozott, így a kemény mínuszokat és a közben félig megfagyott lábat egy kis forraltborral próbáltam oldani, melybe mézet folyattunk. Nekem ez új volt, de így utólag egész jó ötletnek tűnt.

 

  Sipirc céghez a cuccokért, majd irány haza, ahol egy forró zuhannyal enyhítettem a merev tagjaimat. Ahogy az idő közelítette a 8at, lassan készültem és elmásztam a Károssy Band által fémjelzett Iszapkárosultsági koncertre. Itt először fontosnak tartom megjegyezni, hogy én emiatt a katasztrófa miatt nem fogok adakozni, s döntésem oka nagyon egyszerű és prózai: azok, akiket a felelősség terheli milliárdosok. Én, kispénzű fizessek helyettük? Hát hülye nem vagyok! Visszalapozva a történésre: a koncertre maroknyi ember, szerintem a fellépők családja és ismerettségi köre jött el. Fura. Az hogy egy csapat élőben játszik, az hogy ez egy nemes célt szolgál úgy tűnik kevés. Több kell. De micsoda? Hol vannak az érdektelenség gyökerei?

 Kilépés előtt még a rögzítős tvsekkel dumálgattunk egy kicsit felszabadultan. Sok röhögés, mosoly és poén repkedett. Kicsit mindannyian kiszakadtunk a jelen helyzetből és szimplán jóléreztük magunkat, sallangmentesen. Itthon már javában zajlott a Megasztár, a két döntős csak nyomta. A tévékettő megint eljátszotta a szokásos 49%/51% állást, forgatta ezeket a két arc között, majd egy feles állásban megállították az informálást. Ezt már valahol láttam...ja igen: tavaly, azelőtt és mégkorábban ebben a műsorban. Ez tuti smafu, 1% esélyt sem adok neki, hogy ez nem manipuláció. De persze, ez is, mint szinte minden a PÉNZről szól. Jöjjenek az emeltdíjas smsek, a felszínes emberek a műsorvezetők folyamatos szajkózására kapnak máris a mobiljukért. Most fogják éppen kihirdetni az állást...mégsem...most megint mutatják az állást: 50-50. Lassan már magam is azt hiszem, hogy én vagyok az Isten, én tudnám ezt csak eldönteni, hiszen az én egy szavazatom a mérleg nyelve :D

 Amíg nem hirdetik ki hogy mizu, addig inkább írok egy pöttyet a Valóvilág mutatványról. Emberek vagyunk, főleg mint magyarok imádjuk tudni mások titkait. Ha tehetnénk, folyton csak kukkolnánk a többieket. Megvolt az első kiválasztás, toronymagaan a hisztis Évát tolnák ki a brancsból. A csaj persze benyomott iccaka, reggel meg elővette a legbunkóbb stílusát. Egy pszichiáter remekül el tudna lenni ezen a műsoron, az emberi trükközések, hátsó játékok és egyéb negatív majomkodások simán nyilvánvalóvá vállnak számunkra. Vannak, akik maradnának, vannak akik kimennének. Vannak lassan akik képesek lennének a másikat megfojtani egy kanál vízben (hülyeségnek tűnik, de amúgy kivitelezhető). Na mindegy, aki meg akarja ismerni hogy milyen lehet a szomszédja, vagy egyikmésik ismerőse, remek kis kórképet és ötlethalmazt kaphat, ha lenyom egy-egy adást a szemének torkán.

Közben megvan a végeredmény, 2010 év hangja (a tv2 szerint, ezt sosem teszik hozzá) Tolvai Renáta. Be kell vallanom, én Kökénynek drukkoltam, s azt gondolom hogy több és jobb volt a csajnál, dehát a népakarat az már csak népakarat. Kicsit olyan, mint nálunk a fotóklubban a hóképe...vannak olyan társaink, akik bizony megfelelő esztétika és képszerkesztési tudás hiányában olyan képekre szavaznak hogy az embernél elgurul a gyógyszer ha meghallja. Mindegy, akármi is történt, azé a tévékettő jobban járt: egy nőt könnyebb eladni, mint egy pasit, főleg h a lány még fiatalabb is jóval mint a pasi. Persze ez csak a véletlen műve :)

ui: ja a kép! Ő Nagy Attila, akik többször láthattatok a zongora mögött a műsorok során :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr592523029

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyitok egy jósdát :-) 2010.12.18. 00:55:23

Azt hiszem Paul, a (ma már csak megboldogult) polip sehol sincs hozzám képest. Augusztus végén ezt írtam a Megasztárról: Van ugyanis egy (elismerem, teljesen légből kapott) elméletem: 1. A páratlan számú Megasztár évadok jobbak voltak. 2. A páratlan...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása