november 17, 2010 - rohanás

2010.11.19. 00:02

 Nem mondhatnám, hogy az életemben túl sok nyugodt nap van, de hogy ennyire rohanós nap legyen, az bizony nem mindennapi. Mert egy nap reggel 6.30kor úgy kezdődik hogy kidobja az embert az ágy, na az már túl sok jót tutira nem jelent. Persze teendők után estem be a céghez, ahol valahogy nagysebességgel zajlottak az események: többek között azzal kezdve, hogy mama kórházba került, mert rosszullett. Epekő, nomeg valami krónikus gyomorbántalom amit eddig találtak a gasztron. A többi majd kiderül. Ma visszajött a múltkori pályázat újrapályáztatásának bontási jegyzőkönyve, melyben megint mosolyogtató eredményekkel szembesültünk. Lehet hogy egyesek néha furcsán behasalnak dolgokat, vagy elnéznek. Esetleg ha konkrét termékre kérnék az ajánlatokat, akkor talán nem lehetne ekkora káosz a dologból. Na, majd várjuk a végeredményt, igazán kíváncsian fogom felbontani a borítékot, az tuti!

 Ebédet csak párpercesen ettem, így az elméleti 4 helyett negyed5kor szabadultam, s nagysebességgel zúztam el kanizsáról, hiszen egy távoli helyen volt teendőm, még 5 előtti érkezéssel. Erősen izzadságszaggal, de beestem. Dolgom végeztével a szemetelős-esős-csúszós utakon repültem haza, s a 7kor kezdődő színházra egy 20 perces késéssel estem be. 

  Valahogy úgy éreztem nem maradtam le sokról, s gyorsan munkához láttam. Telt-múlt az idő, a darab számomra kicsit elvont és csapongó volt, néha hiába kapkodtam a fejemet, nem értettem a dolgokat. Azt hittem hogy elveszett az időérzékem, s a normál félidőt meghaladva azt gondoltam: jé, ez egyfelvonásos lesz! Hát nem....a Csehov féle Cseresznyéskert 3felvonásos. Ezzel paráztattak be, de hálisten 2 volt csak. Lehet én nem voltam ráhangolódva a dologra, de ez a mű nem lett a kedvencem. Haza elég későn estem, valahogy itthon éreztem meg, menynire is kivett a mai nap. Hát, gyorsan ágyba is tettem a végtagjamat, s eltettem magamat holnapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr302458394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása