november 29, 2010 - macera

2010.11.29. 21:58

 Bár a szóösszetétél eredetileg nem mai, de ma került mégis a címlapra. Vagy inkább az étlapra? :)

 Bár mindegyik napra mondhatnám hogy mozgalmas nap volt, valahogy ma is úgy érzem megvolt a napi iz- és buzgalom. A délelőtt kicsit a felpörgés ideje volt, melyben kétszeri látogatás is belefért a fogorvoshoz. Persze szigorúan internetprobléma miatt. Itt jött a nap első érdekessége...vajon miért kell egy barom internetszolgáltatónak csak úgy kitalálnia hogy megváltoztatja a loginneveket csak úgy? Szóval jópár ügyfél fogja azzal mostanság felhívni hogy nemjóazinternetem! A délelőtt másik köre a pirosbetűs energiaszolgáltatóban töltött kb 3 perc volt. Azonnal sorrakerültem, s a társasház ügyét intéztem. Próbáltam pontosabban. A helyzet az alábbi: jött egy levél valami Nagyrumcájsz Inkasszó kájeftétől, hogy tartozunk a Noenak. Vagy inkább fordítva. Aszongyák tartozunk 2.097tel. Mondom a Noenak (mondom fordítva), ez a Nagyrumcájsz tényleg igazat mond? Mutassak egy társasházi alapítót meg egy meghatalmazást, ha én a helyettes vagyok. Nem érti meg a nő, hogy csak az érdekelne hogy befizessem e. Hajthatatlan. Jóneveltként megköszöntem, hogy nem sikerült előrelépnünk. A nap egyik jópontja az ebéd volt. Isteni sajtos, friss bazsalikomos, paradicsomos tésztacsoda. A desszertről meg nem is szólva, az volt ám csak igazán a kedvemre való!

 A délután pörgősen telt. Találkozó, telefonhegyek, távmenedzserkedések. Persze mindez ebéd közben is. Zárás előtt kicsivel beesett még valaki, aki egy negyedórás plusszra kárhozott el, de nem baj, ennek is meg kellett történnie. Estére már megint nem bírtam magammal és kikönyörögtem magamnak egy pizzát. Végre nem későn éjjel, hanem éppen időben pakoltam tele a pocakomat. Azért előtte még volt min mosolyognom...a faszbúkon valakinek egy "ki kell nekem most" kérdésére egy éppen aktuális politikus nevét dobta ki a gép. Na, a válasz nem volt semmi: úgy kívánta mint egy jó sört: hidegen és felbontva. Na ezen nevettem a személytől teljesen függetlenül :) A másikon már nem annyira. Egy hosszú és kellemes beszélgetés jelenleg érdekes és egyben értelmetlen irányba futott el. De egy "tökéletes" emberrel álljak le vitatkozni, s mondjam azt hogy a személyes véleménynyilvánítás határai jóval szélesebbek, mint ő gondolná? Hogy bárkinek van lehetősége hasonlóan fogalmazni mint ahogy ő maga? S hogy lehet valakinek közelebbi kapcsolata valakivel, akiről őneki felületesen van véleménye? S én legyek az, aki elmondja neki, hogy mégsem tökéletes?

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr972482356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása