Egy hét szabi után újra belekezdeni egy melós hétbe eléggé nehézkés egy dolog. Bár még a múlt hét sűrű eseményeitől (köztük a tegnap estétől is) fáradtan elcsigázva ébredtem, nemsokára flörgettem a testemet egyfajta üzemi hőmérsékletre és nekivágtam a napnak. Nem kis dolog volt, jópár dolgot hagytak meg nekem a drága kollegáim, hogy ne unatkozzak ha visszaérek a szabimról. Szóval teltek a percek s az órák, egész jól sikeredett a dolgokat intézgetni. Párszáz olvasatlan levélke oldódott fel, egy részük a kukában, másik részük a válaszok és továbbítások útvesztőjében.

 Este egy kis pénzértfutás következett. Lassan de biztosan állnak a helyükre a dolgok, s e nagyon jó érzés nekem. Nem arról van szó, hogy több pénz van a zsebemben, hanem hogy jobb emberi dolgokat képes kihozni belőlünk. Ójesz. Ma amúgy több helyről is csepegett be pár apró, éppen a legjobbkor. Bár sose rossz az ilyen, de van, amikor kompenzálásra szükséges. Kicsit elkéstem a fotóklubba, ahol becsengettek, most kezdődött az év. A náyron lett projektorunk, most meg már állványunk is hozzá, nemsokára remek kis képvetítések szerves részeivé vállnak. Mivel a hó első hétfője volt, így egyből hóképe is volt. Persze, nem vittem, mert időm se, nomeg kedvem se lett volna hozzá. Képem annál inkább. Valahogy végignézve a képeken ))melyek jelentős része a hétvégi külföldi fotótűrán készült (( nem fogott el sok minden. A képek közül volt ami tetszett, de az életlen volt. Aztán volt, ami jó lett volna, de el lett vágva. Aztán voltak oda nem illő alkotmányok is. Nem is szavaztam inkább, s a végeredményen sem rökönyödtem meg. Hiába ilyen az összvélemény. Akit érdekel, megtalálhatja a szokásos helyen a főutcán. Én inkább eléptem, persze előtte még jött még egy kis rökönyödés. "Tettünk" elméletileg egy ígéretet egy fotóanyag összedobására, mely a külföldi csapattal való közös kiállítás mi oldaunk lenne. Node, kiderült hogy ott kell előhívni+kasírozni. Mindezt potom 8 euróért képenként... könnyű beszorzás: ha 5 képet beviszel, akkor az 40 ójró, azaz finom 11 darab zöldhasú bankó lenne. Na ezt én kihagytam, ahogy kell.

 Éjjel nagy képválogatás volt, nomeg a heti kimaradás a netes dolgokkal. Nomeg némi belsőségnek szükséges jóllakás falat kenyér formájában. Hami nyami :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr122279251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása