június 30, 2010 - böjt

2010.06.30. 23:47

Mindennek megvan eccer a böjtje. Aki ma nem mond A-t, holnap nem megy B-re. Hehe, ez most pont így igaz :) Szóval ugrik a meglepetés és a majom a vízbe. Najó, hagyom a ködös Albiont inkább, s mesélnék a mai napról. De valójában nem is tudom mi lenne a fontos benne. Persze, sokminden történt, talán túl sokminden is. Ilyenkor ha az ember egy bizonyos ingermennyiséget túllép, akkor már kissé immunissá vállik a folyamatos impulzusok ellen. Így baromira nem tudom mit is mondjak izé írjak le. Ami tuti és fix, az az ebéd volt. Nyami. Paradicsomleves sajtos pirítóssal, desszertként pedig zsemlefelfújt. Ez volt a nap csúcsa. Ma módosíttatam az adatokat egy halom cégünknél. Ugyanazt a sablon dumát nyomtam el vagy 30x, s kedveskedtem a hölgyeknek, s jófejeskedtem az uraknak. A végeredmény magáért beszél, hiszen mindenhol sikerrel végeztem. Idehaza is, megcsináltam a holnapi itineremet pestre. Aztánmeg virtuális retrópartit rögtönöztem, de a csajok hamar kidőltek. Egyedül meg nem buli a buli, szal elhúzok aludni. Holnap hoszú nap vár rám. Azért dobok nektek is egy kis retrót: a jelige pedig: aki keres, talál...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr742122069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása