Na, ilyen sem volt mostanában...hogy 11kor még az ágyban fexek, bár laptoppal az ölemben, de a reggeli kispici-kiskaki projekten kívűl még nem hagytam el indokolt esetben sem az ágyat. Végre rendet raktam a gép egy részén, kicsit rendeztem a káoszelméleteket, töröltem a feleslegeseket, s egy halom nyitva lévő, olvasandó oldalt kivégezve immár áttekinthetővé tettem a böngészkémet is. Na meg a levelezésemben is kihajigáltam a felesleget s rájöttem: jé a kis notim egész gyors is tud lenni, ha kicsit kiszellőztetik a kis fejét :)

 

 Jópár napja foglalkoztat egy kérdés. Márpedig az, hogy elméleti szinten eladtam életem egyik legkedvencebb telefonját, a kis Gyémántocskámat. Az utódlás kérdése viszont bonyolultabb mint a középkorban a gyermektelen agg királynak... Ennek egyik pudingpróbájaként volt szerencsém két Androidos telót motoszkálni, a szoni X10esét nomeg ennek a mini kiadását. Ha már kettő közüllehet választani, az egyszerű ember egyből dilemmába esik, melynek mi lesz a vége? Egyik sem! Szóval kutatunk. Akit érdekel, annak elmondom: a nagy túl nagy volt, a kicsi meg túl kicsi...pont a középméret hiányzik a dologból, nomeg azért nem hiszek én igazán a szóninak.

 A mai este programja babalátogatás volt. Rendszeres nézőim jól tudhassák, hogy vanik bizony egy baráti házaspár, akiknek gyerkőce született. Na, most sikerült eljutnunk odáig, hogy meg is lásuk a csöppséget. Sapiékkal összedumálva kissé késve érkeztünk, így a fürdetésig lévő kevésnek tűnő időt náluk töltöttük. Dumálgatás, babacsodálás, kellemes csevej jellemezte az estét. 

 Hazaérve gondolván egy nyugis kis este következik, intézgettem a dolgocskáimat. Szépen nyugodtan, mindaddig, amíg kezembe nem kerülve valami meg nem forgatta bennem a világot. Megdöbbentem s megvilágosodtam. Nagyon durva.

 

 

(s közben ez volt a tvben és azóta a fejemben is) )round and round(

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr512091930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása