április 21, 2010 - in time

2010.04.21. 00:00

 In time. Kis angolsággal tudható hogy a mondat értelme: éppen időben. Ez a mai nap erről szólt. Mindig minden helyre éppen időben érkezni. Asszem megvolt a mai sikerélmény ezelőtt, bár az ásványvíz kimaradt. Szal amíg nem veszek, kénytelen leszek tejen (ebbőlfakadóan kakaón), pezsgőtabin és teán élni. De nézzük inkább a sikeres dolgokat. Jópár kérdéses dolog elrendezése, egy talár azonnali beszerzése, fontos és értékes információ kinyomtatása, távoli helyre pontba érkezés és a nap teendőinek beteljesítése. Ez egy kellemesen mozgalmas nap volt, ráadásul sikeres is.

Eme szép és érdekes plakát fotózása is besikerült, mely egy kedves beszélgetést is eredményezett a rend éber őrnőjével, de kellemesen sikerült azonos gondolati síkon végeznünk :) Tankolás, fotózásra időben érkezés.

Hoppá, fotózás! Ma volt a városi diákszínpad Moliére-Tartuffe előadásának premierje, melyen a komám révén érintett voltam, szal végigifotóztam. Bevallom, gyengébb produkcióra számítottam és alábecsültem hiszen egy félig ismert teljesen amatőr csapat lépett a világot jelentő deszkákra. Nagyon meggyőzően adták elő a művet, helyenként kimagasló egyéni karakterformálásokkal. Jól éreztem magamat, lekötött a cselekmény. Hazaérkezve rövid készülődés után egy kis borozgatásra és vacsizásra voltam hivatalaos egy kedves párhoz. A paprikáskrumpli csipettkével teljes elismerést aratott, mindenki többször szedett, míg sikerült kiüríteni a lábost. Azt gondolom sokkal jobban esett ez nekem, mint bármi ilyenolyan hiperszuper kaja. Egyszerű emberek vagyunk, egyszerű étel dukál nekünk. Nem? A borozgatás jelentős részére csak ketten maradtunk, mert a gyengébb nem elfáradt a késői órán, míg mi csak a korain. Hazafuvaroztattam magamat, majd megírtam nektek a nap krónikáját. Most pedig elteszem magamat...nem holnapra, csak ma hajnalra :)

ui: ígéretem el ne feledjem, ezt a videót mindenki nézze meg osztán cselekedjék belátása szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr91941544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása