Bizony, a mai este nálam volt a piacsata 4. felvonása, de a nap reggel indult, nehogy már mindjárt csak az estével foglalkozzak, hiszen előtte volt az egész nap. És milyen nap... Kezdve azzal, hogy délelőtt meló volt. Voltam egy zöldségnagykerben és egy konyhai cuccos boltban. A közös kettőjükben egyvalami volt (persze rajtam kívűl): vásárlónak nyoma sem volt. Ez akár a jelentős hóesésnek is "köszönhető" lehet, bár az okok talán jóval méleyebben gyökereznek. Ebédre igazi dínomdánom várt: rántott vargánya és rántott hal, finom sültkrumplival és tartármártással, nomeg egy pohárka sörrel. Ebéd után végre egy elmaradásomat teljesítettem, mellyel önmagamnak tartoztam: aludtam egy kellemeset. Apró megszakításssal esti 5ig nem voltam ebben a világban tevékenyen jelen.Felébredve realizáltam: egy óra múlva fotómasinástúl jelenésem lesz a Plakátházban.

Késve indultam és a nagy hó miatt a parkolás is nehézkésebben sikerült, de az első szám közepére megjelentem az előadáson. A Kanizsa Big Band nyomta az igét, kiknek a napi sztárvendégük Elek István szaxofonos volt. Sokaknak ismerős lehet kép alapján, hiszen jópár együttesben játszik afféle backgroundban, vagy szebben mondva második vonalban. A hó- és szélvihar ellenére teltház fogadott a míves helyiségben, ahol kicsit több mint 1 kellemes órát töltöttem. Hazaérkezve gyors rendrakás, hiszen fekáék fél9-9 közé ígérték magukat. Meg is jöttek, sörrel felszerelkezve, én meg mint jó házigazda hűtött pálinkával és előkészített poharakkal vártam őket. Mivel Fekabics alkalmi kérójában nincsen hangcucc, így itt evidensem egy halom régi zenén nosztalgiáztunk és dumáltunk el. Annyira belefelejtkeztünk, hogy ma a póker is kimaradt. Talán így volt a jobb, bár ezt sosem tudjuk meg. A lényeg, hogy így akartuk és így éreztük jól magunkat. Főleg hogy személyes küldemény is érkezett :) Asszem ilyenkor már ágyban a helyem, holnap találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr381735499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása