...hiszen éjfél után hazaesni a TakácsTamás koncertről fáradt fejjel nem csoda hogy egyből az ágyba vitt a dolog. Főleg mindazok miatt, amiken még a koncerten szembesültem. De lapozzunk át a reggelhez, ami egy kellemes kis ébredés volt, s szépen nyugodtan kezdődött meg a nap. Délelőtt ismét műszakban voltam, nyomtam is rendesen az ipart, melybe azért néhény számomra fontos dolog is belefért. Ebédre fiiinom fánk (szallagos!), majd a már jóideje kiérdemelt szieszta következett, melyből ébredve bizony máris az élet bonyolult oldalába sikerült belefutnom. Pl. egy távolban leledző gép, mely sűrgős, mondhatni akut beavatkozást igényel. Ez és még a körülöttem tornyosuló mennyiség bőven kitöltötte a mai napomat, így még a partira is késve érkeztem. A lapjárás se volt túl jó, a szerencse sem állt mellém, így a pókerben alulmaradtam rendesen. A szerencse forgandó, mikor velem van, mikor mással. Ma kimaradt egy fotózás, amit holnap majd be kell pótolni, s még egy Zeg (+Szombathely) túra is lehetséges hogy befut. Inkább bele se akarok gondolni hogy ez vár rám pár óra múlva. Most inkább megyek is, hátha előbb végzek!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr121716135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása