Üdvözöljetek egy új lényt, egy kis embert a földön: Csepkét. Csepke, akinek a tesója Csenge. Maszületett bárány, mondhatni :) Szal ha valamelyik este esetleg nem tűnök (még annyira sem) beszámíthatónak, akkor ennek az oka, hogy a gyermek megszületésére elfogyasztott alkohol négyzetesen áll arányban a jövendőbeli egészségével. Ez nekem nem jó, de neki igen :) Jól ment a nap, bár ha a holnapira gondolok, akkor máris fáj a fejem: eléggé húzós nap várható. De ma megembereltem magamat a karácsonyi ajándékok terén. Van, ami már meg is van, s van amiről egész jó gondolataim támadtak. Van amit még tisztázni kell, de jó sejteni: idén is tojik talán valamit az én jézuskám is. Ja, azt nem is mondtam, nekem már nagyon szorított ki magából: két koncertjeggyel engesztelt ki. Szal az év eleje is koncerttel fog kezdődni: Depeche Mode :), majd Metallica. Tegnap nagyon kemény harc folyt a jegyekért, de én már a zsebben lapuló jeggyel tehettem, hiszen köszönhetően valakinek a pre-sale időszakban sikerült már vasárnap délután ezzel a nyugalommal szembesülnöm. FOS, azaz Front Of Stage: kicsit közelről élvezhetem a showt. Ja, és az összes FOS jegy elfogyott fél óra alatt, s tegnap 10.000 jegyet adtak el. Ez rekord kis hazánkban! Ó igen, és ma volt egy olyan időszak amíg nem voltam elérhető este. Rájöttem mennyivel jobb ez néha. Nyugalmat, felszabadultságot ad, hogy nem tudsz rápillantani az órájára hgoy mennyi már az idő és nem rohansz ismét. Próbáljátok ki, hiszen a mobil legfontosabb tulajdonsága: van rajta kikapcsológomb is. Use it like a wound.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr741603347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása