A tengapi buli után lusta napom volt. Kihagytam a bolhapiacot is, mert inkább a pihi. Bár nem voltam fáradt, csak lusta, így a nyitott szemmel fekvést választottam az alvás helyett. Így telt el a délelőtt kellemesen, majd ebéd után kicsit nekidurálva magamat megoldottam néhány dolgomat, s a cégnél is előkészítettem mindent arra, hogy hiányomat ne feledjék: a melókat kiosztottam szépen nekik.

 Ki jól végzi dolgát, jöhet hát a megérdemelt pihike. A délután majdnemhogy kuyának érezhettem magamat, s a lustizás tovább folytatódott, majd estére sikerült felülkerekednem a dolgokon. Levezetésképpen egy kis munka következett, majd csevegés-csacsogás és lavinafigyelés. Mert a lavina remek dolog, csak jó pontból kell szemlélgetni a lefolyását.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr842260441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása