Avagy mit kíván a magyar nemzet, mi is lenne az a három dolog, amire legégetőbben szükség lenne? Kíváncsian várom a variációkat. Addigse mondom el én magam a sajátjaimat, nehogy bárkit is befolyásoljak.

 Az biztos, hogy a rövid alvás után nem esett túlzottan ínyemre kikerülni a nem eléggé dőlős ágyikómbol. Főleg hogy tudtam az okát: az ünnepi műsort kellett megörökítenem. A zászlófelvonásos dolog szinte minden évben ugyanaz, itt már a klisés sablonokat kihagyva inkább teljesen újszeren próbáltam a dolgokat megörökíteni. Ugyanez majdnem igaz az ezt követő kulturális blokkra is, melyet a HSMK előtti téren rendeztek meg. Sajnos néhány óvatlan kollega néha akadályozott, nomeg a kenyérszegés se teljesen a megbeszéltek szerint történt, de azért lett néhány megfelelő képezet. Szerintetek is?

 Ahogy végelett, sőt inkább egy kicsivel előbb, már a szózatra való felkészülés előtt leléptem hogy hamarább hazaérhessek. Idehaza rend, fegyelem és egy nemkissé érzelemrevágyó macsek várt rám. Gyors reggeli (kb 11kor), majd kései ebéd következett aligalig elválasztódva egymástól időben és térben. Vagy csak nekem tűnt úgy hogy ezek a percek, órák valószinűtlenül gyorsan teltek el? Mindegy, hiszen a délután maradék részét aludva töltöttem el, kissé faragva az elmaradásaimból pihenésügyileg. Ébredés 7kor, s egy fekaparti félszervezéséből kiderült: 4ből max ketten lehetünk. Közben a bözsetéren javában mentek a népszórakoztató programok, melyen eléggé kevesen voltak amikor leértem.

 Éppen elcsíptem az Innocents gyors felvirágzását és bukását, hiszen késve kezdtek, s a fesztivál "húzóneve" pedig pontosan akart kezdeni. Annyira sietett a kedves Bencsik Tamara, hogy a zenészek még tépték ki a hangszerkókat, s a technikusok is igazgattak mindent de ő máris a sztédzsre lépett és próbálta megteremteni a kontextust az időközben teret megtöltő mennyiségű emberrel. Nade milyenekkel! Akárhogy néztem, ismerős arcot igencsak elvétve láttam, viszont jósok sötétébőrű és falusinak tűnő arcot véltem felfedezni. Tamaránk úgy öltözött, mint aki nem a hangjával szeretne érvényesülni, hiszen a lentebb is láható rucikája inkább hasonlított egy hossz felsőhöz, mint egy szoknyás történethez, melynek evidens velejárója volt a 4 ruhamegnyújtási próbálozás/dal. Mindezt "tetézte" azal hogy valami okán (talán melege volt, nemtudhatom) a melltartó a kocsiban maradt, s a művésznő cicigombóckái igencsak keményen meredeztek a ruhán keresztül. Elnézve a ruhát s pár fotót még azt is gondolnám: talán lehet hogy a teljes fehérneműkollekcióját mind a kocsiban hagyta... Persze nem panaszkodok, hiszen csak egy homokos férfi nem nézi meg a szeme elé helyezett helyzetet, főként ha megfelelő nyersanyagból készült. Ezzel szemben viszont a dalválogatás igencsak meglepett, s nem pozitív értelemben. Bár van egy albuma, arról 2 dalt játszott csak, amiből az egyiket már nem nyomják a rádiók, míg a másik éppen most van pörgetőben. A többi dal az "igényes külföldi popszakma nagyjainak" dalai voltak: Rihanna, Lady Gaga, s egyéb nekem semmitmondó dalok. Tamcsi többször kimászott a színpad előtti részbe pacsizni és közvetlenkedni az első sorokban álló fanclubjával, sőt egy srácot fel is hívott maga mellé táncikázni az egyik dalra. A dolog igencsak beépítettszagúnak tűnt, de azért kérdőjellel áll még mindig bennem a történet. Közben előkerült a maradék negyed fekapartista, Krisz. Mint kiderült éppen "szalma", s toljunk már egy félpizzét barnaserrel együtt hangulatban érkezett meg. Megnéztük a tüzijátékot kicsit távolabbról, mert Krisz szerint sok szikra hullhat le, ami megégetheti az embert, majd a robinzon felé vettük az útirányt és a belső részben foglaltunk helyet s fent emlegetett anyagokat magunkba tömve jól eldumálva pár órát szépen hazabattyogtunk. Kis bóklászás még a neten, majd elhasalás és hiányérzet...mintha valamit elhagytam volna...de mit?

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr862238152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása