augusztus 01, 2010 - a másnap

2010.08.02. 23:41

 "s a másnap felér egy súlyos (lelki) sértéssel", vagy legalább egy sertéssel? :)

 Nos, be kell vallanom, a reggel 8as ébredés és a 9kor megtett egészségügyi séta a boltig azért nem volt egy könnyű tett, de a friss zsömi megkívánta az utat. Vali nemkis fejfájással ébredt így javallatomra aludtunk még vagy másfél órát ami mindkettőnknek jót tett: én kipihentebb, ő kevésbé fejfájósabb lett. Pakolódás, étkezés, s máris mehettünk a vasútra, ahol egy részeg, büdös és mocskos cigány zaklatta a népeket, úgy hogy a vasutasok ezt szótlanul türték. Nem voltam messze idegállapotig hogy jól elküldjem valahova, vagy neadjisten kihajítsam az intézményből, de a bűz elűzött. Vali elpöfékelt, én meg haza ebédelni, ahol egy fincsi tepsis-lecsós csirke várt friss kenyérrel. Nyammmmm...a délután jelentős részét ágyban, párnák között töltöttem el, adózva a pihenés oltárán nagyokat. Mindezek ellenére estére korai fekvést terveztem, amiből (ismételten) csak kései lett. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr932194570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása