július 11, 2010 - spanyolos

2010.07.12. 23:27

 Remek dolog, amikor az ember macskaja kanos...izé mivelhogy lány így lányos. A világ legszebb hajnali ébresztőjeként aposztrofáltam a dolgot, miközben a Missworld és udavarhölgyei simogatnak az ágyban cimű eshetőség a második helyre csúszott vissza csúfondáriusan.

 Korán ébredés, go to bolhapiac. Régen voltam már kint ilyen korán, de nem sokat értem vele. Lehet hogy életem egyik lgjobb üzletéről csúsztam le, kissé lazára véve a firugát. Bár egy telefonközpontot eladni nem eccer, de még negyedáron is nagyon jó hasznot hozó eksün lett volna. Hiába, legközelebb hallgatni kell a megérzéekre, s nem utánanézni a konkrétumoknak, hanem venni. Vásáróni. Hja. Azért pár apróság ismét került a virtualis kosárkámba: néhány tinikoromzenéje maxicd eredetiben, s egy pótbillentyűzet. Gondoltam, kihasznélva a maradék pár órát ebédig bepótolok egy keveset a hajnali szerenád okozta álomkórságból. Mivel a délutánra nagytakarítás volt tervezve, gondoltam megkönnyítem kissé a dolgomat: "gyorsan" elmosogatok. Ja, utána meg rendet rakosgattam a fiókokban, majd szinte mindenhol a konyhában. Olyannyira belefledkeztem a dolgokba, hogy mjdnem elkéstem az ebédről. Ebés után megindult itthon a nagy munka: pókhálótalanítás, porszívózás, takarítás, felmosás stb. A nagy munka jutalma pedig fagyi volt, jelentős mennyiségben, választható ízekben. 

 A meccs előtt egy kis tojásos elegy tarjával, s hangulatszintezőnek egy kellemes söröcske gurult le a torkomon. A döntő irama nagy volt. Mindkét csapat rendkívűl sokat futott, bár az volt az érzésem, hogy főként deffenzív szemlélettel játszottak, azaz védekezz és állítsd meg a támadót. Ezt a bíró nem igen díjazta, pontosabban igencsak díjazta, hiszen egy halom sárgát, majd egy pirosat is kiostott. A hollandok 10 emberrel folytatták az amúgy a meccset irányító spanyolokkal szemben. A hosszabbítás vége előtt pár perccel meg is született a meccs egyetlen gólja: nyertek a spanyolok. A hollandok letörve távoztak a pályáról, nem láthattunk mosolygós arcot az ezüstérmek kiosztásakor. A spanyolok hatalmas fiesztát rendeztek, az egész ország a győzelemtől volt hangos. A hollandok és szurkolóik nagyon nem tudték feldolgozni a történteket: balhék és botrányok kísérték az éjszakát.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr682147768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása