július 08, 2010 - mégsempest

2010.07.09. 00:34

 Ha minden fontos elintézhető itthonról is, minek pazaroljon el az ember egy teljes napot utazásra és begyüjtésre? Szóval nézzük úgy, hogy nyertem egy napot. Ébredhettem normális időben, nem kellett 500kmert beletenni egy autóba és saját magamba sem. Itthon volt bőven teendő, a kollegák elég sokat kint tették a dolgaikat. Nem is mondtam, kaptam egy nagyon kedves kritikát, bár inkább dícséretként tökjónak minősítették a blogomat. Jól esett, hogy legalább egyvalaki úgy érzi, "jókat" írok. 

 Bár kissé fáradtan keltem a bulis iccaka után, azért korábban beérve már magamban rendezve a napi tervet úgy érzekeltem: kicsit gördülékenyebben megy a nap. Tellik az idő, halad a munka s megvannak az eredményei is a próbálkozásoknak. Más. Mostanság jár le a bankkártyám érvényessége, s máris gondolkozik az ember, mit tegyen. Kell e neki egyáltalán a dombornyomott kártya drágább pénzért, vagy elégedjék meg egy egyszerűbb kis electronnal? Nos az én bankomnál jár hozzá utasbiztosítás is az előbbihez, ami így egészen jó megoldésnak tűnik, elég korrekt feltételekkel vállalják. Persze ez szép és jó is, de mégsem úgy van minden, ahogy Móriczka elképzeli. Szóval, hiába jár le a kártya, nem jár hozzá a biztosítás, kivéve ha én magam mondom le a kártyát, s kérek egy újat. Vicces, ugye? Nade aki résen van, azt nem verik át, sőt asszem ezt évente fogom megtenni mostantól :)

 Az este kellemes hamburgerpartit és sörözést hozott. Az autót le is tettem, így nyugodt szívvel iszogathattam kint a szabad levegőn kellemes társaságban. Persze még most is volt ami időkorlátott adott, hogy valakinek valamiben segítséget nyújtsak. Ennek jelenlegi titkaként jelezném hogy nemkevés mennyiségű sör tanyázik éppen a kézikészülékemben :) Ennek böjtje holnap reggel lángos lesz, ajjajjj! Aztán meg kis munka, s majd nagy munka: egy délutáni fotózás, mely a késő éjjelbe is bele fog csúszni nemkicsit.

 Mivel ma is lusta vagyok fotót keresni Nektek (bocsi érte, de nincs konzervezős kedvem), inkább a mai dúdolgatós dal következzék, aminek a klippjét én tuti máshgoy csináltam volna meg: amikor az első refrén előtt felbőg a gitár akkor szétzúzattam volna az összes üvegfalat kicsit kardhaleffektesen hadd szóljon a sokmilió szilánk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr772139879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süsüni 2010.07.09. 15:24:13

Hu ez nagyon jó szám, nekem a klip is nagyon bejött. :-)
süti beállítások módosítása