július 07, 2010 - elődöntő

2010.07.08. 22:54

Nem értem néha magamat. Nem vagyok egy fociszerető, de a VB kiemelt meccsei egész jól lekötnek. Olyannyira, hogy ma reggel már arra készülődtem. Főleg hogy iszonyú módon megkívántam a krumplisprószát. Ehhez képest ebédre krumplistésztát eszegettem, nomeg délután sikeredett egy kis hamburgerbe is belefutottam. Nade közte volt azért rendesen nap is. Sikeredett úgy összehozni a dolgokat, hogy egész jó eredménnyel jöjjek ki a dolgokból, bár problémák nehezítették a dolgokat. Sajnos van néha olyan eset is, hogy a kedves vásárló asse tudja, valójában mit is szeretne venni. Persze van a másik típus is, aki betűre tudja hogy mit szeretne. Ezek közül vannak akik nagyon mellélőnek, s erendelve a típust ralizáljál: something wrong. Persze ilyenkor nekünk kell megoldást varázsolnunk s valahogy visszasakkozni a terméket a nagykerbe, vagy kitenni a polcra, hátha holnap pont az kell valakinek.

 A gyors futkorászás és önfeláldozó cselekménysor isteni krumpliprószával ajándékozott meg bennünket. Ki-ki kedve és hangulata alapján szórhatta meg tejföllel, sajttal, párizsival, hagymával és oregánóval. Öblítés jelleggel pálinka és maradványértékű csiki sör jutott. Szar az élet, ugye? De annak remélem mindenki maradéktalanul örült, hogy a németek inkább csak a bronzra mennek (bár bízok az urugvayiakban :P). Szóval a spanyolok igencsak jól állnak ahhoz hogy világbajnokok legyenek! Hajrááááááááááá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr52139652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása