Végre időben kerültem az ágyba, de úgy tűnik: már ez sem használ. Reggel úgy ébredtem mint akit egy fél napon át kőbunkóval veregettek fejbe. Kipillantva feltúnt hogy nem a megszokottak a fényviszonyok: be van borulva. Kapásból hosszúnacis napnak neveztem ki a dolgot, s korán beérkeztem a céghez, hogy kicsit elpakolva kezdjük el a napot. Eléggé problémás nap volt ez. Sok neházkés helyzetbe sikerült belefutni, de talán mindegyiket jó irányba sikerült elmozgatni. Ma egy negyedórával korábban végeztem ki magamat a cégtől, merthogy ma volt a fotóklub évzáró partija, ami most szalonnasütést jeletett Börzönce hegyén. Jóféle pálinka, finom szalonna, hagyma, friss kenyér, s bor, üdítőhegyek voltak a lehetőségek. Jól elvolt a csapat, szinte mindenki hozott fotóaparátot is, s katingattunk becsülettel.

 Ja, ma beadtam végre a derekamat, s regiszráltam magamat a facebookra. Hogy valójában miért is, nem tudom, de megtettem. Bele is futottam pár, másnál elő sem forduló hülyeségbe, de már javarészt a helyére is kerültek a dolgaim. Bár a gondolati síkon azért megvolt a mai este meghökkenése is. Szerintetek ha valaki valamit vállal többszáz emberes nyilvánosság előtt azt miért zavarja, ha erről megjelenik egy fotó a neten? Főleghogy nem negatív a kép, hiszen nincs semmilyen alkohol vagy bármi más hatása alatt, de a módosítószerek nélküli boldogság sugárzik az arcáról. Nem értem, de azt hiszem már túl sokat gondolkoztam rajta, s eljutott a dolog a nemérdekel kategóriába.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr42132260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása