június 07, 2010 - második

2010.06.10. 00:47

 Nos, a tegnapi képeim úgy tűnik, bejöttek. Legalábbis úgy tűnt, hiszen eléggé ragaszkodtak ahhoz hogy ha van ré egy mód, hétfőn és kedden is menjek. Persze ez nem egyszerű, hiszen kapcsiból hétfő van, a cégnél sok a meló. Lóhalálában elindítottam a dolgokat, megoldottam a rám várókat, majd elindultam ki fotózni. Mint kiderült, néhány dologról maradtam le, amik nem voltak jelentősek. Aqua-fitness, azaz moccanjunk a verőfényes szabadtéri medencében. Egész jelentős embermennyiség jött össze, így jobban sikerült sokemberes képeket csinálnunk.

 A következő futam az seniorok fotózása a gyógyfürdő részlegekben Először kívül, később belül is.

Bent a fényviszonyok inkább fényiszonyok voltak. Hatalmas fénykülönbségek, sötét részek, és nagyméretű, fotókon zavaró fűtéscsövek.

Sókamra, majd masszír következett. Utóbbi helyileg és fényileg bőven okozott fejtörést, de a sok agy helyzetet győz. Végülis egész jól sikerült képek lettek a 2 csajról és 1 srácról, ahogy a lávaköves, bambuszos és csokis masszírt élvezték végig.

 A fotózás végeztével levezetésként nekiültünk átbeszélni a holnapi tervet kiülve egy teraszra egy limonádé mellé. A limonádéból lett egy vacsi és egy kis pálinkakóstoló is, nomeg az eddigi és a holnapi forgatások / fotózások átdumálása. Hazaérve a fotókhoz hozzá se nyúltam, mert a sok egyéb dolog elvitte az időt rendesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr932070519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása