Mivel ma van az IDF utolsó napja, hát húzhattam vissza kedves szülővárosomba. Korai kelés, merthogy van akinek korán el kell mennie. Go Budapest, ahol egy régi tartozásomat sikerült végre elrendeznem, sőt még egy is szivességet is tettem. Ebédre hazaestem, érdemes is volt, fini sült husi volt a kaja.

  

 Aztán tépés, merthogy tuti ma is korábban fognak végezni, le ne maradjak az eseményekről. Hát ez nem jött be. Baromira nem. Este negyedhétkor estem haza...hiszen késésben voltak alapból, majd az érkező hatalmas eső és a jég elmosta a külső színpadot, melynek a tartalmát így szintén bent kellett megtartani az eredményhirdetés + díjkiosztó kombóval együtt. Utóbbi érdekesre fordult, hiszen ahogy közeledett a vge, egyre kevesebben lettek. Hiszen akiknek már nem volt érdekeltségük, azok elhúztak a vérbe. Az IDF magyar származású alelnöke meg is jegyezte a mikrofonba, hogy ez azért a lelépőket és edzőjeiket is nullásra minősítette erkölcsileg. Hmm, nem mintha a zsűriben nem lettek volna érdekes történések. Volt nem is egy olyan zsűritag, aki némely produkcióba bele sem nézve újágot olvasva pontozott csuklóból le csapatokat. A végén az általam várt fiesta és záróproduktum elmaradt. Kicsit kutyafuttának éreztem ezt a végjátékot. Haaesve jött Kisfeka és elmesélte hogy mizu volt az osztálykirándulásukon. Háááát, bezzeg a mi időnkben nem voltak ilyenek, az tuti. A húzós nap után korán ágyba tettem magamat, hátha a sok alvás jobb hetet eredményez.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr442046386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása