május 29, 2010 - jó nap

2010.05.31. 22:08

 Reggel úgy ébredtem, mint akit megerőszakoltak, nomeg egy rendőr igazoltatás során megette a szendvicseimet. Ilyen sületlenségeket álmodni éhgyomorral még nem látott a világ. Ébredés élményei után készülődés következett, hiszen a mai nap programja az egyik forgalmazott márkának a családi napja volt. Érkezés halovány késéssel, hiszen 2! szinte ugyanazon nevű hely létezett Lajosmizsén. Persze, hogy a távolabbi, nehezebben elérhető volt a nyerő :9 Azt nem is mondtam, hogy a cég egyik embere hajnali 6kor küldött időjárásjelentést, mellyel sikeresen felébresztett.

 Szóval az időjárás a kegyeibe fogadott bennünket, s elsőként egy napsugaras reggel formájában kezdődött a nap. Ülni az árnyatadó fák alatt, finom kolbászt, sonkát, füstölt karajt enni friss primőrökkel és meleg házikenyérrel megfelelő reggeli kezdésnek tűnt. Egy korty erejéig pálinkát is kóstoltam, amit egy hatalmas gömbböl lehetett kapni, melynek harmada valódi barack volt. Ezt szokás jobb helyeken ágyaspálinkának nevezni :) Kis idő multán fejtágítás következett, majd az ebédverziók. Előtte még beszerveződtem focizni, nomeg pókerezésbe is. Ebédre sokfajta dolog készült, alföldi paprikáskrumpli, babos csülök és még pár finomság. Mindez a szabadban, fatűzön, bográcsban. Édességként palacsinta és somlói galuska jött szembe. A pókerben egész jól mentek a dolgaim, sokszor voltam chipleader, s a handsupban is kemélnyen nyomtam, de a végén mégis vesztettem. Olyan helyzetben, ahol bolond lettem volna nem all-inezni. Dehát a póker kiszámíthatatlan, így másodikként végeztem, de nem szégyeltem, mert így alulmaradni nem szégyen. Sajna a szerencse továbbra sem kedvezett, nem nyertünk semmit sem a tombolán sem, pedig egy jó kis kastélyhétvége igencsak jól jött volna. Mivel a pókerben elhúzódtam, kimaradtam a fociból, de annyira nem bántam, a pókerjáték nagyon jó volt. Levezetésképpen érkezett a sült csülök mindenféle isteni körettel, nomeg frissen sült cipóval, ami egy megtermettebb zsömlére emlékeztetett, de legalább harmadkiló volt a cucc. Mondta is a pincér: ebbe liszt és víz van, nem mindenféle E-cucc. Na igen, ettől már kissé elszoktunk ugye kedves műanyagon nevelkedő fajtársaim? Közben persze érkezett egy hatalmas eső is, de mivel fedett terület is volt bőven, nem okozott problémát a dolgokban. Távozáskor egy üveg barackpálesz járt, de úgy hogy saját magunknak kellett lopóval kiszippantani a helyéről. Na ettől kissé úgy érezte magát az ember, mintha ivott is volna belőle.

 A helyi teszkóban sikerült egy jópofa macskás üveget beszerveznem, nomeg ákciós neszkvik kakaót is. A sok kajától kifáradt testek gyorsan el is szenderültek, s meg sem álltak reggelig.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr572046277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása