május 17, 2010 - EU fória

2010.05.19. 11:20

 Az esti élmények bizony hatottak a fáradt testre és elmére. Egész éjjel álmomban is Metallica koncerten voltam, ahol olyan dalokat is lenyomtak, amiket nagyon meghallgattam volna tőlük. Whiskey in the Jar, Unforgiven, Frantic stb. Hmmm...ezen a koncerten éreztem legjobban magamat, de sajna ez nem volt valós. Reggel úgy ébredtem, mint aki előző éjjel 2 koncertet csápolt végig, kissé megázott és dagonyázott egy finomkát. A nap pörgése gyorsan magamhoztérített, hiszen teendőm akadt bőven. Persze azért meghallgattam kollegám véleményezését is a koncertről, aki csücsülősben nyomta. Szerinte is jó volt a pesti buli és ez a lényeg - lényegében. A nap maradék részében futón voltam. Egy régi infós szívásom megoldására jöttem rá, nomeg a drága tanúsítványok frissítésének le nem írt rejtélyeire. Futás befele fotóklubba, majd rohanás kutasfekához és kis dumcsi után húzás az erdélyi kirándulás megbeszélésére. Odaérkezve egyből borba kényszerítettek, melyet kissé szégyenletesen, de megkóstoltam. A hangulat ismét jó lett, pár óráig szóba se kerlt mindaz, amiért ottvoltunk, de remekül éreztük magunkat, majd gyorsan átfutottuk a szükséges dolgokat és visszakanyarodtunk egyéb témákhoz. Hazacaplatva kis meló majd kis alvás jött...Gúdnájt lávörsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr572015004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása