Azt hiszem ez egy jó nap volt. Szinte minden szempontból, de azért nézzükcsak. A legjobb talán az volt, hogy sikerült valakinek az egésznapos rosszkedvét fellazítani. Aztánmeg volt egy pezsgőbontásgyanús eset: ha minden igaz, akkor egy nagyon közutálatnak örvendő személy hagyja el vizeinket, mely talán megoldást tud nyújtani sokéve elhúzódó dolgokra. Továbbmenve pedig sikerült leszállítanom egy régebbóta nálam dekkoló dobozt, majd jókat kuncogni a funkcióján :) Aztánmeg a hűtőmben található tiramisu mennyiségét is kicsit megtizedeltem. Munkaügyileg sikerült teljesen működővé varázsolni egy rendszert, amit senki sem csinált meg helyettem :I Pénzügyileg is jó csillagzat alatt voltam ma: sikerült végre egy régi ügy végére pontot tenni, így dől a lé, bár csak aprócska lyukon :) A fotóklubbot lustasági okokból kihagytam, inkább kiköltöztem a teraszra és gyönyörködtem a kiskertben. Már megérte ez is. Azt már mondani se merem, hogy még langyos zserbót is kaptam, hiába aki jókor jó helyen van.... Este egy kis szavalatra adtam a fejemet, ami szintén jó móka volt, s bár az orrom nem szelelt és sajttal teli pocakkal próbáltam szonettikus hosszú sorokat egyszuszra kinyilatkozni, azért én elégedett vagyok picit az eredménnyel. Majd kiderül hogy más is így gondolja e :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr21991424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása