Nem hideg. Meleg. Talán senki sem érti, szóval hát elmagyarázom. A melegzuhany az egy olyan helyzet, amikor hirtelen szembesülsz egy olyan történéssel, amire már számítottál. Ennél már csak akkor durvább a helyzet, amikor valójában szinte a semmiből megszületik benned egyfajta megérzés. Megérzed, majd megtörténik. Meredek. Félelmetes. Libabőrös melegzuhany.

 Szóval ma reggel csak virtuális zuhanyzás sikeredett, merthogy a többi ezzel telt. Ma folyamatosan ezen az egész dolgon járt az eszem, pedig van olyan fontos kérdés is, ami nagyon határidős és már teljesen döntéskényszerben vagyok. Talán az éj végre megszüli a megoldást, mert két helyen egy időben lenni még én sem tudok :I

 De ma legalább sütött a nap. Sőt, van ahol talán egy kicist még jobban, mint bárhol máshol a világon. A délután egy részét kint tölthettük. Egy épület tetejére tettünk egy antennát próbából, majd megnéztük meddig hallatszik el a hangja. Egyik oldalról nézve remek, másikról pedig gyengusz. Hmmm, nem túl jó jel, de a héten még erre is megoldást kell találnom. Késve estem haza, egy gyors zuhany és némi csevej fért bele, majd futás HSMK.

 

 A mai fellépő Müller Péter volt. Nem tudom miért, de én szkeptikus vagyok vele kapcsolatban. Az első meglepő az az volt, hogy míg tavaly megtöltötte a nagytermet, most a kamaraterem került csak megtöltésre. Sajnos nem fotózhattam, csak utána, szal végigültem a dolgot. Van pár dolog ami nem tetszik vele kapcsolatban. Túl szentimentális, a leg szót gyakran használja és ugyanabban a témakörben más dolgokra is. Próbálja tolni a "something magic" fílinget, hogy ez most ilyen, ez most olyan, ilyen még nem volt velem. Eindul a hangszer lehangoltságától s a lélek hangoltságára lép át. Aztán erről beszél el 1 órácskát. Csupa olyan dolgokról szól az egész, amit bárki végig tudna gondolni, de talán nincs ideje, esetleg lusta. De ő gondolkodik helyettünk és öszerakja a saját maga által összekevert puzzlet. Szó ami szó, remekül vezeti a vonalat. Elindul valahonnan majd egy másik pontra ér, szép, logikus gondolatmenettel. 

 Hazaérve egy kis családi honfoglálózás volt, ami elég szarul sikerült. Nem megy ez ma nekem. Kis pihi után meg megindult, 3x nyertem zsinórban mások ellen. Asszem elteszem magamat egy kis munkába, majd az ágyba.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr571957633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása