április 15, 2010 - csitvjork

2010.04.18. 13:17

 

 Alias csütörtök, kicsit oroszosan. Ha már itt tartunk akkor legyen ez a nap, mondtam és felkeltem az ágyból, kissé fájós fejjel (ami amúgy vagy két napig fájt is egyfolytában). Szép napra virradtunk, melynek a délelőttje keményen pörgősre sikeredett, a délután pedig már a normális kerékvágásban folyt le.

 Meló után visszakaptam a bicajomat, mely egy kis szakértő kézpár után érkezett vissza gazdájához felkészítve a következő hónapok várható downhill vaddisznólkodásaira. Az este maradék fele aprócseprő történésekel és rendrakással, takarítással telt. mivel jön a tavasz, Samu hullószőröset játszik, azaz mindenhol (de tényelg mindenhol) macskaszőrrel találkozik az ember. Mindezek után kellemes nyugalommal dőltem le a gép elé, ma sem unatkoztam. Próbáltam korán ágybakerülni, hiszen holnap korahajnalban volt a tervezett ébredés, de sikerült elszöszmötölni az időt és ismét csak éjfél után érkeztem el a teljesen vízszintes állapotig.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr431931437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása