Sonka, again. Ráadásul kicsit el is aludtam, szal pici késéssel beestem a családi reggelire. Aztán itthon nekiálltam a nagy digitális rendrakásnak az adatok között. Képek, zenék, filmek rumlijában rendet rakni nem kis feladat. Könnyű kis ebédként magvas pulykamellcsíkok voltak currys rizzsel és görögsalival. Ójesz, ismét sikerült telepakolni a pocakomat. A szokásos szieszta is megtörtént, előre látom, hogy holnap már hiányozni fog az ebéd után. Jajj, ez nem hangzik túl jól. Este elfutottam segíteni valakinek, majd gyorsan megsikáltam a verda külsejét. Vacsiként egy kis dobostortát és finom sütikét toltam vendeégségben, de mivel későre járt, rövidre fogtam a látogatást. De majd a héten még bepótolom a ma kimaradt időt. Mára még egy kis szépülés és képválogatás van visza, hiszen holnap végleges Mafosz előzsűrizés lesz a fotóklubban.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr241897419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása