...Nikon Magyarország végez. Szóval tegnap megrendeltem a régen óhajtott új fotómasinámat, merthogy a régi jövendőbelije jelezte hogy most már örülne neki, ha megvehetné. Nos, erre nem mertem semmit sem mondani, főleg hogy jött egy kedvező lehetőség, amivel még egy cimborán is segíteni tudtam. Ma voltunk pesten és elvileg a ma esti programom az új játékos csodálata lett volna...de nem, mert nem ért be időe a nagykerbe a gép. De holnapra legalább itt lesz, persze így kevesebb időm lesz az ismerkedésre, hiszen holnaptól lakótársam lesz: debreceni vendéglátóm érkezik viszontlátogatásra. Nade vissza a mai napra: bár én nem vagyok hidegfrontos, de ahogy látom éppen elegen azok. Emiatt se, nomeg a sok megoldandó miatt se volt túl egyszerű a mai nap. Azért persze meg is lett. Ja igen, vissza még egy kicsit a tegnapra: a tengerentúlról, ponosan Kínából rendeltünk egy markolatot is a géphez, hogy a lapátkezemben el is férjen normálisan. Persze sehol sem írta meg a mókus hogy vajon mikor várható a cucc: 3 nap múlva, vagy 3 hét múlva. Szal ez most időileg egyfajta zsákbamacska lett. Hoppá, macska! Samu hálisten leállt a vernyogással így végre végigalszom az éjszakákat :) Nade a mai nap azért meglepetésekben gazdag volt, ami közül az a legérdekesebbet osztanám még veletek. Nem túl gyakran, kb havi rendszerességgel van dolgom egy szolgáltató cégnél, ahol a kiszolgáló hölgy elsőként nem volt igazán a szívecsücske. Ez köszönhető annak a cégnek, akinek az alkalmazottja és nem kedvelek, nomeg a hölgy stílusának. Mint ma megtudtam 40 éves, stílusa viszont maximálisan távolságtartó, kicsit fentről lekezelőként jellemezhető. Ma eléggé kiskurzált a kolléganőjével amikor kiszolgált, így hagytam a dolgot, kicsit távolabb léptem hogy ne halljam miről is van szó. Egy kedves, érdeklődő mondatomra reagálva életének jelenlegi dilemmáját osztotta meg velem, egy vadidegennel. Rájött, hogy a párja megcsalja, folyamatosan. Kérdezte a véleményemet, hogy mit és hogyan gondolok erről a helyzetről, melyet teljesen nyitott könyvvé tett számomra. Meglepődtem: egy teljesen más nőt ismertem meg ezáltal. Kedves, mosolygós, intelligens és logikus. Az ötperces rutinteendőből egy félórás beszélgetés kerekedett ki, miközben hirtelen körülnézve konstatáltam: a cég már bezárt, egyedüli ügyfélként vagyok bent és néhány kollegája azt nézi hogy mi a fenét beszélgetünk mi ennyit. 

 Ezt a fotót már régóta meg akartam csinálni. A hozzávaló jóideje itt volt, de sosem volt idő és kedv hozzá. Ja és fény, ami most se let sajna túl sok :(

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr921869341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása