március 24, 2010 - névnap

2010.03.25. 23:45

 Majdnem azt írtam: na ma megint egy évvel öregebb lettem. De nem, hiszen ez "csak" egy névnap. Az első köszöntések már egy nappal korábban befutottak, de az első mainapi az reggel 4kor érkezett.. Hogy az ügyvédek ilyen korán kelnek, azt azért nem gondoltam, de az is lehet hogy csak egy kétbetűs kitérő során történt meg. Aztán jött a következő reggel 6 környékén...asszem legközelebb névnapom előtti éjjel inkább lenémítom a telómat. A nap folyamán jöttek szépen a gratulációk, szinte mindenki akitől elvártam befutott és megköszöntött. Kik smsben, kik mailben, de jónéhányan telefonon vagy élőszóban tették ezt. A legutsó pedig majdnem éjfélkor érkezett, de ugyanolyan értékes volt, mint akár a legelső. Persze közben elment egy újabb nap, ami ismét nem az unalom oltárán telt el. Lassan vége a hónapnak, így lassan egy nagy projektünk, ami jelentős munkás adott mindannyiunknak befejeződik. Valahol várom, mert egy kis laza hét már igazán lehetne, de az se lenne baja, ha enynire pörögne pár évig még a bringa. Estefele járkáltam-keltem mindenfelé, mint bármilyen másik napon. Volt azért pár közeli ismerős, akivel találkoztam de eszébe sem jutott a névnapot. Sebaj, senki sem lehet tökéletes és rendesen tele van mindenkinek a feje a világgal. Este még jött egy italozós meghívás, de fáradt voltam én már a partizáshoz. Szal hülye fejjel kihagytam, hiába is bánom. De majd legközelebb...

ui: azért írtam jó egy nappal később a blogot, nehogy valaki itt olvassa hogy névnapom van és ezért köszöntsön meg :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr141869302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása