Egy múltkori fotóválogatáskor derült ki, hogy állítólag nincs olyan fotóm, amin a szenvedés szó lenne megörökítve. Nem tudok talán szenvedő fotókat csinálni? Most így belegondolva talán van benne valami igazság, mert úgy érzem, hogy akinek baja, problémája van, nem kellene még azzal is terhelni, hogy valami majom (egy fotós) ott ugrál és katingat vadul. Valahogy abban a hangulatvilágban abszolút nem tartom etikusnak fotózni.

 Bezzeg máshol igen! Ma három helyen fotóztam délután, sőt, a legérdekesebb képemet inkább elteszem holnapra. Szóval ma húsvéti tojáshegyekkel kezdtem a délutánt, majd pedig a plázába toltam le a bringát, ahová már egy régi elvtársam kísért le. Megállapítottuk, hogy a ringben elcsattanó pofonok közül egyet sem vállalnánk szívesen be, hiszen igencsak kemény meneteket láthattunk a szorítóban. A plázában iszony kevés a fény, a végeken járatva a gépet is alig tudtam normális fotót csinálni, de nem gondoltam arra, hogy véletlenül is bevakuzzak, mert szerintem ott ástak volna el a járólap alá együttes erővel :)

 

 Egy jó öklözés kedvéért még egy kis késést is bevállaltunk, ezért már a koncert közben sikerült betippennünk. A Kanizsa Big Band már nyomta az ipart ezerrel, sajna a kis színpadon zsúfolva voltak és a hatalmas méretű és menyniségű fekete kottatartók igencsak szivatás alá tettek. Bár azért sikerült valamit okozni, de leginkább keveset. Utána érkezett a Bágyi Balázs Quartett, ahol ismételten ismerős arcok üdvözöltek már a folyosón. Kellemes volt a koncert, bár felénél lépés volt, mert így is egy órát késtem a fekapartiról. Óriásszalámival dúsított mozzarellás pizzát tolunk Kisfeka beszerzéséből, aki néminemű alkohollal dobtunk hátba (majd később torokba is), hiszen nemrég volt a névnapja. Következő hétvégén megint névnapozás lesz, szal inni mindig lesz alkalom. Mivel késve írtam ezt a blogot is, így inkább most megyek is, mert az Adaggio koncert mingyá kezdődik.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr911853559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása