...ahogy dobban a szived!

 Nyugalom, csak a munka már megint Szóval elkezdtünk egy nagyobbka falatocskát, ami a cég kapacitásának jelentő részét felemészti 1-2 hétig, így ezek a napok nagyon hosszúnak fognak tűnni, az már biztos. Ma én kimaradtam a jóból, de holnap már lesz benne részem talán. Nem mintha így unalmas napom lett volna: már reggel azonnali árajánlatok órái voltak, amin fel is húztam magamat: a nagyker árajánlata csapnivaló volt. Üzentem is az elkövetőnek a kapcsolattartón át, hogy lehet hogy fülig szerelemes éppen, de ilyen munkáért engem is úgy kirúgnálak, hogy egyik lábam itt, a másik meg Vlagyivosztokban lenne kb. Persze azért mindent megoldottunk és helyreraktunk. Délután egy más által készített félmegoldás helyretétele rabolt ki kicsit agyilag és főleg időileg.

 

 Ennek az egyenes ágú következménye volt az, hogy a Letenyei utamra 4 után sikerült elindulni, ahol pár apróság és néhány "nagyság" okozott problémákat. Viszatérve jó volt a kellemesen melengető lemenő nap, s vicces volt a kocsi hosszú, visszapillanttükrös füles árnyékán jót derültem. Olyan volt, mintha egy nagy, tagbaszakadt marslakó kisfülekkel menetelni előttem sebesen. Sajna fotómasinka híjján nem tudom megmutatni nektek. Bocsi! A visszaérkezés rendesen súrolta a fél6 tájékát, ami után még a kedvenc fogorvosomnál elposszant szünetmentes okozott kellemes perceket. Na igen, elment egy fázis a környéken rendesen, a kérdés már csak az volt, hogy a szünetmentes az a kiváltó vagy a szenvedő játékos volt. A lényeg a lényeg: a szerver minden probléma nélkül megúszta, szal jól jártunk szerintem. A squash ma is elmaradt, lassan már azt se fogom tudni hogy eszik e vagy isszák a dolgot. Nembaj, legalább itthon ismét előre jutottam. Az 1ről már 1.1re sikerült feltornásznom magamat, persze messze még a cél az tuti. Megyek is aludni, hiszen van mit kipihenni. Nomeg van mire felkészülni. Bye, bye, byeeee!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr181804535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása