Tudtommal szeretem a telet. Szeret(t)em? De valahgoy már nagyon várom a tavaszt. Amikor egy szál polóban ki lehet kerezni valahova és leülni egy padra. Élvezni ahogy a napsugarak cirógatják az ember arcát, s a langyos szellő borzolja a hajszálait. Mivel nekem már ki is nyílt az első tavaszi virágom, így én már a saját részemről kinyilvánítottam a tavaszt, gudbáj vén, fehérszakállú tél! 

Már reggel 7kor kidobott az ágy magából, jelezvén: tépjél le a bolhapiacra, mert valam miatt ott kell lenned! Hogy miért, azt nem tudhatom, mert nem talűltam meg. Bár valójában csináltam egy jó üzletet pár aprósággal, de volt ez már nagyobb dolog is. Bár nem hiszem hogy voltam e már egy nap 4x lent a bolhapiacon, de ez ma sikerült. Szerintem valaki helyett is lementem mégegyszer :D Ebéd előtt még egy régi ígéretemet is InTime megoldottam. Ebéd utáni levezetésként kicseréltem végre az iPhone kijelzőjét. Mondjon bárki bármit, én azt mondom: ez iSzar! Ki látott már olyant, hogy az érintőkijelzőt is magában foglaló előlapot a saját keretébe !ragasztani! kell? Ráadásul kétoldalú ragasztóval. Ez olyan kb áltiskola 6. technika óra megoldás, jó hogy nem szigszallaggal van az egész körbetekerve. Összerakva jött a nagy meglepi: nem kapcsolt be a kütyü. Az első gondolatom be is jött: lemerült. De olyan szinten, hogy még egy villanaásra sem volt képes életjelet adni magából. Persze a töltőt csatlakoztatva néhány perc múlva lehetett csak bekapcsolni. Remélem a sok sükebóka amcsi majd rájön, hogy emberélet is múlhat azon a pár percen, amíg az iSzar hajlandó életre kelni egy kiadós árammegvonás után. Gyors visszaszolgáltatás és jött a nap kellemesebb része, mely otthonlétből, tvzésből és egyéb ágyban talált lehetőségek kimerítéséről szólt. Persze itt is beszólt a munka édes múzsája: két dologban azonnal kellett lépnem. Most meg itt ülök vices hajjal és írom a mai második blogomat. Nektek. Megérdemlitek egyáltalán? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr661798719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása