Jó azért pár nap után visszatérni a megszokott, biztos környezetébe az embernek. Nomeg szembesülni azzal, hogy senki se csinált meg helyettem semmit sem, így a mai napon délelőttje simán elment az asztalon görnyedő azonnali, nagyonfontos, stb teendőkre. Ma hidegfront volt, meg eső. Bizony, lassan már előre tudom mondani, hogy mi várható, ha reggel kinézek az ablakon. Az emberek egyre inkább hangulatemberekké vállnak, s az időjárás hatalasat mozgat rajtuk. Ebédre finom lecsós csirkét toltam magamba egy kis rakottzsömivel. Délután rohangászás volt, főleg mert eszembe jutott, hogy le kellene mielőbb kötnöm egy kis pénzecskémet. Éppen beesve, éppen időben még a héten sikerült megoldanom ezt is. Munka után mehettem tovább egy kis munkáért, mely biza még mindig kitart.

7re egyszerre két helyen kellett volna lennem. Mármint egy időben, egymástól jó távolságra két koncert is kezdődött. Az elsőre, a HSMKba odaérve szóltak hogy van egy kis késés: alapból 8kor lesz a kezdés, és az még csak az előzenekar lészen. Uccu ki Móriczba, ahol először inkább egy spicces testi épsége miatt pingpongasztalcipelővé avanzsálódtam, majd betopppantam a Boglya együttes 25éves évfordulójának tiszteletéből adott koncertjére. Nem vagyok egy nagy népzenefan, e egészen tetszett, amit nyomtak. Olyan autentikus dallamvilágot hallottunk, hogy csak na! A hangszereket egyfajta "odasenézek" könnyed mozdulatokkal szólaltatták meg, szinte nem is tűnt számukra megerőltetőnek az egész. Játék volt, amelyet ők is -meg mi is- nagyon élveztünk. Csak azt nem értettü meg Jules kollégával: hogy mi a fenének a népzenéhez mikrofn -ami mellesleg mindig baromira útbanvolt-. A kb félházas koncerten azért vastaps volt, többszöri visszatapsolással. A koncert végén mentem vissza az első helyre, de még csak a helyi Szikla mint előzenekar kezdett bele a felvezető blokkjába. Fáradt is voltam, nomeg legalább másfél órát kellett volna még dekkolni, mire az éppen akor megérkező együttes röpítette volna az igét a deszkákról. Ráadásul a kamarateremben volt a koncert, ahol a fény egyszerűen használhatatlanul csapnivaló. Az estére még egy borivós dolog volt tervbe, de a fáradtság és a szakadó esőú tiszteletére holnapra ettük át. Szal léptem haza, mint az üreginyúl. Most meg húzok aludni, mint a mormota. Ja! És Samu mostantól nyúl! (ez állatság...)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr571793727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása