február 12, 2010 - maiblog

2010.02.12. 23:10

 A legszarabb abban, ha lusta vagy egyik nap blogolni, az az hogy következő nap duplán kell játszanod. Nomeg örök igazság: ha bulizol, majd szarul alszol, mosottszar leszel. Ez egy pénteki napon...háááát nem egy túl jó ötlet. Az utolsó nagyslukk a hétből hát elkezdődött, dübörgött is az élet. Azonnali ajánlatok és gyors reakcióigényű eseteket és csapatostúl érkező érdeklődő/vásárló egyedek érkeztek. Szinte fel sem eszmáltem, de máris 1et ütött az óra, visszaértek a kollegák, mentem enni. Anyu nagyon fini sülthagymás husikát csinált, melyből ismét felpakoltam renesen. Öcsémtől kértem egy kávét, meg is ígérte de a végén mégsem adott. Talán azért, mert lenyültam az utolsónak hitt palacsintát? Persze dupla volt, s az egyik az övé lett. Ebéd után a ZH elolvasásakor szembejött egy jó kis cikk, amit egyfajta önigazolásként értelmezhettem.

 A cikk arról szólt, hogy hogyán változik néhány intézmény és embercsoport megítélése. Nos, bejött amit érzek. A politikusokban a lakosság több mint 60%a "egyáltalán nem hisz".26% nagyon nem, 6% eléggé, és vannak teljesen vakok is: 2.2% nagyon hisz nekik. A parlament egy paraszthajszálnyival jobban áll, de azért lesújtó. A fakabátok, közalkalmazottak és bírák pedig egységesen állnak az értékrendünkben, bár a civil és nonprofit szervezetek simén lenyomták őket. A gagyi fehérszinttel fotózott grafikont sárga lámpa alatt a ZHból katintottam ki nektek. Ja igen, a tegnapból kimaradt egy gondolat. Kőhalmi Zotyó amikor szóbahozta az előző kanizsai fellépését, akkor eléggé érdekeseket mondott ki egy mondatban annak a helynek a tulajáról, és persze hibásan is: a megneezett személy nincs letartóztatva, csak lehet hogy ez a hír még nem jutott el hozzá. Namindegy. Délután is sokmindent sikerült megoldani röpsebességgel, majd munka után az édes csöndben egy betörött pofájú iFonnal töltöttem el egy kellemes órácskát. Hogy ilyen szarságot hogyan lehetett összerakni, ez örök kérdés maradt bennem. A telefon előlapja egybe van építve egyből az érintőképernyővel, így az 5es előlap helyett 17ért kell venni egybemodult. Jó, mi? Ráadásul edzett üveg, szal úgy törik mint álat, merthogy tele van anyagfeszültséggel. iFos. Még pár apróság itt-ott és haza is érhettem végre. Estére programot szerveztem: mosogatás és Metallicahallgatás volt. Azon mosolyogtam, hogy van programom 04.14re, 05.14 a koncert, 06-14 meg szülinap. Lehet hogy meg kellene néznem a 03.14et, hogy akkor mi várható?

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr151753626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása