Egyik kedves ismerősöm mondása: ez egy következmények nélküli ország. Bár ahogy jönnek a választások kissé ez kezd megbukni, de nem kell félni: ez csak addig tart, amíg meg nem lesznek a választási eredmények. Utána meg persze a múlt "hőseit" lehet hogy itt-ott előveszik és meghurcolják. De itt kis városunkban... Az igazándiból nem is bűn, hogy a város elesik 600misitől. Mi az nekünk. Hiszen az a néven nevezett személy nem hibás, hiszen nem tudta kiszámítani, hogy mikor is van a beadási határidő. Jajjdejó4 De a vizsgálat megállapította: a belső kommunikáció nem jól működik. Remek. S honnan lesz nekünk meg a 600misi? ...

 

 Persze jó is volt a napban, ami gyomoralapú. Kaptam finom tatárbeefsteaket. Úgyhogy esete miután a szükséges köreimet megróttam beszerezve egy egy kilós kenyeret nekiálltam piritóst csinálni hozzá. Hogy jobban telljen az idő egy kis borocskát kortyolgattam előtte-közben-után. tegnapi vacsi!

 Voltatok már úgy hogy egy párnappal korábbi történésből kiugrik egy aprócska momentum és érdekes megvilágításba kerülve folyton-folyvást az agyadba fészkelődve mindig előkerül? Na én ma így voltam egy mondattal. Folyton ez jött elő és értelmeződött a valószinűségszámítás apró játékaként. Megoldás (még) nincs, de ami késik az színrelép napokon belül.

 Ma a véletlen (ugyanmár olyan nincs is!) folytán volt egy igencsak összefutós jellegem valakivel, akivel nem túl felhőtlen a jelenlegi életem. Rövid volt, s nem is velős. Bár velő az biztos van benne, ha más nem hát csontvelő. Asszem a helyzet nem változott se jobbra, se balra :)

Aztán nesztek a napi poén, ami egy gadget.  AKi nem értené a gadget annyit jelent, hogy szinte értelmetlen de érdekes, ritka apróság. Mint pl ez a termék. Nem tudom így télen ez mekkora durranás, de aki feltalálta, az tuti nő volt :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr991728161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása