január 28, 2010 - menőmanó

2010.01.28. 21:45

  Ez egy futós nap volt, szó se róla. Reggelre terveztem a tegnapi blog elkészítését, hiszen olyan fáradtság kapott el éjjel, hogy azonnal belevetettem magamat az ágyikóba. Ez persze kimaradt, elmaradt, hiszen reggel is mér teendők raboltak el. Bolond, pörgős, ámde eredményes nap volt, szinte minden a helyére került. Bár volt ami késve kissé, de megtörtént. Mint pl az újramelegített paradicsomleves és szilvásgombóc is jobb lett volna frissen, de vegyük úgy: nekem már csak ez jut :I Délután háromkor még just-in-time voltam, de utána valahogy elvesztődött a fonál. Ennek értelmében megkésve értem vissza kanizsára, majdnem 6kor szabadultam tovább. Hatkor az ötórás dolgomra, amikor hakor mér 3asfogatos találkozóm lett volna. Persze semmi sem megy továbá sem egyszerűen: közel háromnegyedórás késéssel estem be a találkozóra, ahol két háromdeckós Leffét magamba osztottam kellemes elbeszélgetés alatt. Most meg ithon ülök és blogolok. Inkább dolgozok valamit, hizen ráfér az ECEG kaszára a gyarapítás :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr21711116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása