január 26, 2010 - ökódéj

2010.01.26. 23:17

 Érdekes, hogy gyakran papolnak a globális felmelegedésről, de én úgy veszem észre a sokadik -7 fokos napon, hogy valami ebben nem stimmel. Valami tuti van, de hogy micsoda, azt nem tudom. Hiszen ha globális felmelegedés van, akkor most igazándiból mínusz mennyi lenne valójában? Lehet hogy rossz a megfogalmazás "globális felmelegedés", de az biztos hogy valami történik azokkal a sokmillió éves természeti törvényekkel. Nem is olyan régen egyik nap +16 fok volt télidő közepén, a következőn pedig -6. Egy nap alatt 22 fok változás...csoda ha mindenki megsínyli? Az emberek agyilag kicsit bekészülnek, s tesznek olyan dolgokat amiket jóésszel nem biztos hogy megtennének. Na mindegy, valamit tuti tenni kell a dolog ellen. Persze a "védjük a természetet" szlogen sokaknak eléggé egyedi dolgokat jelentenek. Például tessék itt egy érdekes termék, melynek a célközönsége a lakosság 2/3ának felnőtt nemzedékét is értintehtné mgfelelő marketinggel. Hogy mi is ez? Hát egy kurblis vibrátor, melyet nemes egyszerűséggel Földangyal-Ökovibrátornak neveztek el. A termék honlapján még egy unalmas, már már futurisztikált videó is megtalálható -csak erős türelmű nézőinknek ajánlom!

 A mai nap összességében jó nap volt, mely a késői ebédnél csúcsosodott ki, melyet végigbolondoztunk. Asszem mindkettőnknek azonosan volt ki az agya, így simán kikészítettük a körülöttünk található arcokat. Ma egy kicsit ráhúztam a napomra, közel este 8kor estem haza a cégtől. De legalább egy újabb dologgal jól előrejutottam. Nos, utána sem unatkoztam, hiszen voltak idehaza is apróbb elmaradásaim. Nem akarom elkiabálni a dolgokat, de ... talán Samu kijött a tavaszbanfílingből. Drukkoljatok :)

Ui: mivel Zolkaniggernek kikértem a véleményét, így kénytelen vagyok feltolni neki mégegy fotót. Különben ha nem tenném, akkor mit nézegetne a reggeli kábelfektetés közben a szifonján a rötyin? Ha nem lenne kép, akkor még a végén beleejtené a szifont a klozetba, a hibás meg én lennék... Persze végre a helyére kerülnének a dolgok: szar a szarhoz :P

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr61705364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása