január 25, 2010 - megoldás

2010.01.25. 23:31

 Igen. Ma megoldottam azt, ami eddig közel két napomat vett el. Az alapoktól kezdeni sokkal egyszerűbb, ámde megoldhatatlan problémát vetett volna fel. Így mit tehettem mást, mint Mission Impossiblét játszva nyomtam az egyetlen utat. Utat, melyből csak egy van az ember életében, s melyről letérni nem érdemes. Nem érdemes, hogy eladd a lelkedet, a gondolataidat vagy az érzéseidet. Még ebben a "pénzúr" válságos időszakban se gondoljon rá senki, hogy húsvér rabszolgává tegye önmagát ledegradálva egyfajta állati szintre.

 Persze a megoldás csak estefele jött, s előtte egy már megszokott lendületű hétfő érkezett meg. Sok problémás ügyfél, nehezen megoldódó helyzetek színesítették napomat. Jó is volt benne, nem is kevés: kaptam egy csokis pudlingot, nomeg egy jó hírt, amit nem akarok lelőni addig, amíg nem jön el az ideje, ami február 1. Délután egy másik dolgot is megoldottam, bár a szépséghiba miatt holnap még lesz vele teendőm sajnos. De rekordsebességgel vettem az akadályt, de sajnos mindig van olyan helyzet, ami megakaszt. Ma a csajoktól, akik a lófarkamat akarták (vajon a hátul vagy az elől hordottra gondoltak?) valami nagyon fini vörösáfonya teát kaptam. Olyannyira autentikus volt, hogy el is gondolkoztam: nem valami gyümölcslevet forrósítottak fel és viccelték meg ezt a beszűkült szemű féleszűt? De nem, echte tea volt. A megoldás felé vezető út első hatalmas lépését úgy tettem meg, hogy elkéstem a fotóklubból :I Persze bevallom őszintén: nem is igyekeztem, most a fontossági sorrend máshogy volt. A klubban a vetítés végére értem oda, de egy jó kis csevejre bőven maradt idő. Aztán itthon befejeztem a "nagy művet", majd most, mint egy jó teremtő pihenni térek: "a gép forog, az alkotó pihen".

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr71702471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása