Most már nem az a ciki, ha csörög iszonyhangosan a telód szinházban előadás közben, sőt még az is "normális" ha fel is veszed. De az azért már csak ciki, ha több mint egy percig nyomod a dumát bele? Ez a dolog ami ma este tőlem kb 3 méterre történt meg szinte hihetetlen... 

 Persze a nap inkább reggel indul, mintsem este. A mai nap frontos napnak tűnt: én túl kedves voltam, az ügyfelek pedig túl ingerültek. Utóbbira bizonyíték, hogy ketten is fogyaszóvédelemhez akartak volna fordulni, sőt egyikük a pár hét után ismét vírusossá vált gépnél garanciáért kiáltott, hogy ezt nekünk kötelességünk helyrehozni. A másik helyzet már érdekesebb: az ügyfél ugyanazon márkájú és típusú terméket vette meg, amiből már kettő van a családból, s mindkettőnek azonos hibája volt, mint a harmadiknak, amit megvett. Mondhatni, örök optimista, ami nem biztos hogy mindig célravezető tud lenni. A nap egyik fénypontja az ebéd volt. Zsófkával lenyomtunk egy menüt a Plataniusban, majd egy kis fagyival hűtöttük le a kínzott pocakunkat. Az idő csak úgy rohant, a baromság meg ment, így egy picit túl is léptem az ebédidőre avanzsált időkeretet, de megérte :) Majd úgyis ledolgozom alkalomadtán :) Ma hirtelen felszabadult egy órám, mert kihagytuk a squasht. Lassan egy hónapja nem fogtam ütőt a kezembe, hiányzik is a mozgás és a játék szenvedélye. De majd jővő héten...szarrá verem az ellenfelemet, ha máshogy nem megy pusztakézzel :) A felszabadult időt két külső ígéretemre fordítottam, így sikerélménnyel tudtam le a nap ezen részét. Tegnap elhatároztam hogy miden nap csak egy olyan dolgot megoldok, ami már itthon hever egy ideje. Legalább egyet, vagyis egyet legalább.

 Aki ismer, tudja hogy utálom a politikát és a művelőit is. Főként azért, mert öncélú cselekvéssorozatnak tartom, továbbá kétesnek tartom pénzügyi-államkincstári tekintetből, s nem utolsó sorban morálisan is egyre több problémát vetnek fel. Hiteltelenné válltak. Csak azt látjuk, hogy a nagy- és kishalak egymást tromfolják, csakazértisből ellentmondanak, ahelyett hogy a dolgok valódi okát tekintve összefogjanak. Összefogjanak azért hogy jobb legyen az ország lakosainak. Hogy jobb legyen mindenkinek, nekünk. Sajnos ezek a pártok mind-mind kinevelik a saját bigott, szemellenzős mélységig lesüllyedni képes "rajongótáborukat". Akik bizony képesek az egész világot akár egy piros, akár egy narancssárga, vagy más színű szemüvegen keresztül nézni. Embereket minősíteni azon tény okán hogy miben-kinek hisznek. Barátságokat, családi kapcsolatokat felégetni mások eszméi miatt. Hol is van a saját belső értékítéletünk és hol vannak az elvek, melyek az embert, mint értéket helyezik minden egyéb főlé? Eltűntek, a humanizmus végkorát éljük.

 

A mai színház talán eddigi egyik legjobb előadás volt, amit eddig volt szerencsém látni. Az Új Színház hozta el nekünk a Fogat fogért című produkciót, melyben nagyon remek egyéni játékokat láthattunk. Remek mimikákat, mozgalmas és érdekes cselekményt, formabontó és tökéletes díszletet. Élmény volt fotózni és élmény volt élvezni egyúttal az előadást. Többet terveztem róla írni, de mindenkinek inkább azt javaslom: nézze meg ha lehetősége adja ezt a művet, higyjétek el, érdemes. 

 

 

 

 

 A színház után volt egy rövidre sikeredett beszélgetésem, majd mint az éhes medve, amikor málnával álmodik: elindultam étel után nézni. Egyetlen mentsváram, egy belvárosi pékség zárt ajtóval fogadott...ó a francba, nincs nekem ma kedvem teszkózni, inkább EAT projektet játszunk. EAT, azaz Együnk Ami Találunk. Nos, be kell vallanom: a kakaóba mártogatott babapiskóta nem az esetem, így inkább ittam, mintsem ettem volna. Jól nem laktam, de enyhült a pocakomban az emésztés iránt ébredt vágy. Majd holnap reggel bepótolom, most inkább hasznossá teszem magamat. Ti meg...álmodjatok rémeket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr331686333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása