Semmi sem változott azzal, hogy újra megszokhatjuk: mást kell leírni a dátumnál. Először tuti mindenki elrontogatja az évszámot, de egy kis idő után már menni fog. Semmi sem változik. A szilveszter s a vele járó esetleges fogadalmak bizony nem érződnek egyenlőre a jelenben. Reggel kimentem bolházni, de minek...értelmetlen, elvesztegetett idő volt ismét, bár a megérzésre én voltam aki nem hallgatott. Délután már próbálkoztam viszaszoktatni magamat a következendő munkamorálra, így serénykedtem. A srénykedés szerintem gyors munkavégzést jelent, de ez most nem sikeredett. Voltatok már úgy, hogy amikor már minden szép és jó, akkor az "ezt az apróságot még pikkpakk megoldom" művelettel többórás melót szabadítasz oktalanul a saját nyakadba? Azután pedig a következő helyen egy halom apró nyalánkság ér, köztük az hogy a kedves ismerősöd amikor felkér valamire telefonon, akkor a hibáknak csak apró morzsáit mondja el? Azaz amikor ott vagy szembesülsz azzal, hogy a félórásra tervezett kiruccanás további kemény órákat jelent? Hjakérem, nemeccerű a fertőző májgyulladás élete, mondá valá molnárdoktor. Ja, akit egy hete legalább 20x kerestem, de mégsem hívott vissza. Asszem holnap meglátogatom, letekerem a fülét és megiszom az összes sörét, amit a hűtőjében dugdos. Kíméletlen és kegyetlen leszek. S még az is kiderült ma, hogy a kedvenc pizzázó-tésztázó helyem is bezárt... Holnap lesz a nagy képbegyűjtés, aztán meg feltöltés az előhíváshoz. Jövő hétfőn meg megnyitó, én meg Depeche koncerten pesten. Jippijáéééééé, közel van a nap, csak egy hét amit ki kell bírni addig. Ma este az emegyen Zsédakoncert volt. Miközben néztem realizáltam, hogy mostanában sokkal több koncerten voltam jelen, mint valaha is. S hogy mennyivel összehasonlíthatatlan a két élmény: ott lenni irl, vagy nézni tvn, hiszen ugyanezt kicsiben láttam és fotóztam is nem is olyan régen. A mai találós kérdés: csisinyáúúúúú!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr251643408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása