Vannak olyan napok, amikor az ember csak úgy hagyja, hogy a dolgok menjenek a maguk útján, s csak felszedegeti az elékerülő morzsákat. Ma én így tettem: ami szembejött, azt megcsináltam, kissé tisztult a javítandó "polc" tartalma, s elégedetten dőltem hátra néhányszor. Ez is megvan. A nap dupla meglepetése is elért: két emberről tudtam meg ugyanazt a nem túl jó dolgot, amiben bennevannak. Hogy hogyan fogok a dologból kijönni, az kérdés. Jól talán sehogy sem...a közelmúlt tapasztalatai csak ezt mondattják az emberrel. Ma nagyon jót ettem ebédre, de nem mondhatom meg sajnos hogy mit, mert akkor holnap nem kapok ebédet :D Délután egy kis alvás is beficcent, bár rövidke volt, de hatásos. Btw, tegnap két idézetet ígértem, hát tessék. Az egyik az Tankcsapda, s a kocnertre igyekezvén állapítottuk meg, hogy az új album egyik legjobb pár sora az alábbi: 

"Arra való a válság, hogy a nyomorultak lássák; hogy a hitelből vett ásóikkal a saját sírukat ássák"

Kell valamit hozzátenni, vagy ugye teljesen tiszta a kép? 

S a másik: "Every woman has an itch and every nice girl secretly wants to switch". Ez már talán egy kicsit magyarázatra szorul. Szorulna, de mindenki bogarássza ki a saját verzióját inkább :P

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr201640933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása