december 18, 2009 - 5%

2009.12.18. 23:13

 Őszinte vagyok, kissé már nem bánom, hogy lassan itt a karácsony. Talán azért is, mert azt gondolom, hogy a bolondokházahónap (vagy szimplán bolondokháza év?) ezzel ér végét. Másodrészt pedig jobb lenne ha még messzebb lenne, mert az üzletileg jót tehetne, nomeg nem fájna annyira éppen a fejem. Igen, rendszeres olvasóim jól tudják: a fránya ajándékozás stresszel. Ezen a napon sem jutottam semmivel sem előrébb a dolgaimmal, bár éjszaka szeretnék néminemű fejtörést okozva magamnak ajándékötleteket szülni. Ma érdekes napom volt, benne nagyok sikeres momentumokkal és persze hatalmas sikertelenségekkel. Azt hiszem lassan összeszedem a frontérzékenységet. Ma szerintem elég könnyen felpörgethetős állapotomban leledztem, bár ehhez éppen elegendő külső segítséget kaptam. Talán az is bennevan, hogy a "kollegám", akivel együtt dolgozik szintén frontérzékenynek tűnik. Ugyanarra pörög, mint én. Jó kis falat, ugyebár? A lényeg hogy megvolt a mai nap is, bár ismét tolódtak át dolgok holnapra is. Ha igaz, hogy csak az halhat meg, akinek már nincs mit tennie, akkor lehet hogy örökké fogok élni :) Az este kellemes része az egy régóta elmaradt beszélgetes és kutyafülsimigatás volt. Az ilyen dolgok képesek a lemerült emberi akkumulátorokat egy kicsit feltölteni.

Na meg a nevetés, így kapóra jött Kőhalmi Zoltán beltéri humorista ma estje, mely a Juiceban volt. Bár a poénok jók voltak, de a hangulat eléggé fagyos volt, hiszen késve próbálkoztak a befűtéssel. Na mindegy, gondoltam egy forró teával legalább egy kis belső meleget képzek, de kiderült: nincs tea. Hmm, pedig vagy három ember kereste rajtam kívűl. Nekem nagyon tetszett az előadása, csak azt sajnálom, hogy kevesen voltak rá kíváncsiak. Szemeim előtt megjelent a sóderklub színpada, s a teli nézőtér. Állítólag nem is olyan könnyű oda jegyet szerezni, itt meg kicsi az érdeklődés. Hogyisvanez? Azért a végső poénját megosztom: a történet szerint egy barátja új pártot fog alapítani, aminek a neve az egyiksem lesz. Hiszen az emberek a szavazófülkékben olvassák, hogy fidex, maszop, szadesz, stb, legalul meg: egyiksem. 5% hülye meg csak van köztünk, nem? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr731608033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása