Ismét nehéz volt felébredni...felkelni meg méginkább. Kellene egy napot tartani, amikor a "tyúkokkal fexem le". Ma délelőtt meló volt, közte egy külső is, ahol remek ebédelőtti tejeskávét kaptam gyermekadagban. Nagyon finom lehetett a KV maga, mert olyan fincsi aromája lett az egésznek, hogy csak na. Viccesen hangzik, hogyha az embernek egy főorvos főzi, ugye? :)

 Ebéd rántottfogas volt...tartármártással és rizzsel, s finom tésztagombóccal. Ebéd után elmaradásaimmal töltöttem a délután egy részét, ergó aktívan serénykedtem a cégnél, többek között megpróbálkoztam a lehetetlennel: valahogy visszaszedni az eltűnt adataim egy részét. Közel lehetetlennek tűnik a kísérlet, de vesztenivalóm nincs, max egy kis idő. Bár az idő nagy kincs, de a veszteség nagyobb érzetű, mintsem holmi idővel konvertibilissé tegyem. Szal drukkoljatok, de csak magatokban, hátha lesz valami :) Majd elindultam a honapi mikulásteendőimhez szükséges bevásárlást levezényelni. Vettem egy halom gyümölcsöt és csokit. Ja, bocs, csak virgácsot vettem az idén :) A mikiünnep első részét meg is ejtettem, merthogy keresztfiam holnap korán elmegy kanizsáról, így hozzá korábban kellett hogy megérkezzen a Mikulás. Remeket traktoroztunk és vonatoztunk, ahol a jómagam a szállítójármű szerepét kaptam meg. A gyerkőcök sikítva élvezték a játékokat, a vádlijaim szinte begyulladtak, mert alig akarták abbahagyni a mókázást. Pedig az igazi móka még hátravolt: a MikulásTV című előadás.

 A Nagykanizsai Ifjúsági Fúvőszenekar többévre visszatekintve tartja meg zenés mikulásnapját, ahol fergeteges poénokat kaphatunk jelentős fúvószenei élménnyel tarkítva. Idén a felfűző fonál a TV volt, magyarán egy napnyi műsort követhettünk végig: Napkelte, TopShop, reklám, telefonos játék, Miklós (Maúnika) show, estimese. Persze, mindenhol poénhegyeket kaptunk a karmester-karvezető-bemondó Tatár Csabitól; magától a Mikulástól; a Krampusztól pedig a mindig kötekedő, lenyúlós arcot. A közönségből pár ember mikulásdaléneklési tehetségéről is tanúbizonyságot tehetett a színpadon, s a közönség szaloncukival való ellátása megdobálás során ismét nagy sikert aratott. Mikulásbratyó megtömte a félig nyitott fotóstáskámat egy kis édességgel :) Köszi Miki! Idén talán egy picit gyengébbre sikerült a dolog mint tavaly, bár az frenetikus volt, túlszárnyalni talán lehetetlen is lenne. Bár minden fokozható és javítható a maximalista szerint. Merthogy : "nincs tökéletes ember, csak tökéletes szándék".

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr861576956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása