"A kedvencem a bűnök közül a gyarlóság", mondá vala Al Pacino Az ördög ügyvédében. Azért a többi sem kutya, de ízléseink közül bátran válogathatunk közülük.

 Valahogy éberebben alszom mostanában, s emiatt darabosan is. Szal reggelenként olyan az érzésem, mintha keveset aludtam volna. Mindegy, majd elmúlik. Ma reggel elméláztam rajta, hogy bizony, itt a karácsony, s még rosszul állok igencsak az ajándékos projektben. Rosszul, mert a munka java visszavan, melynek a legnehezebb része a kitalálás: hogy kinek mit. Hogy necsak pénzt költsek, hanem hasznosat adjak. Használhatót, ne a fiók mélyére kerülőt. Megvenni már nem probléma, az csak pénzkérdés.

 A délelőtt pikkpakk eltelt. Meló volt rendesen, ilyenkor az idó is gyorsan elmegy. Délután már ülőfogságba kerültem, míg a kollega kellemes kis kiruccanást tett egy nem túl távoli helyre. Meg is szívta rendesen: a frissen kivitt gép kapásból elszólta a tápját. Szal jött egy plusszkör, majd apró szépségek miatt jól eltelt az ideje. Ezalatt én az ebédidőm maradékát bűnben éltem át. Műanyag bűnben. Najó, nem latexben, csak mekis fagyiban Epertársaságban :) Sajnos a tervezett kéznyomathagyós dolog elmaradt, mert már vége a lehetőségnek és az alkalomnak. Szinte éreztem, erre már csak egy zsömi+kefír összemondás kellett volna. Megvolt. Mindezek után bekövetkezett végre a vasárnap megszerzett TCS DVD beizzítása, s a ház máris rövid időutazásba kezdett a 2006 koratavaszi Kisstadion hangulatába. Sok koncerten vettem már részt, s jópárat láttam is DVDről, s ma kimondtam a Tankcsapda egy jelenség. Emögött nem kell azt érezni, hogyha 20évesek, akkor már ilyen jelzőkkel kellene illetni őket, hanem azt hogy ez már egy ideje úgy van, csak az észlelési időszakok különböznek az emberek között. Szinte állandóan turnéznak, a második otthonuk (vagy talán az első?) a színpad. Semmi sztárolás-majmoltatás. Semmi maszlagszöveg, csak tartalmas, értékes mondatok. Az este maradék részéről csak annyit, hogy félig kellemes olaszos hangulatban telt. A környéken hatalmas köd van, szinte sejtelmes tejfölben úsztam az autóval hazáig. Good night, Lovers!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr41570200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása