...that everybody breaths.

 Szóval, asszem valami baj van ezzel a héttel. Elég nagy a gyanúm, hogy az Istennek nevezett akárki elhúzott nyaralni valami napos galaxisba és a helyettesítésre Murphyt kérte fel. Az öreg meg a szokásos rutinjával osztja a cuccokat, hogy mindenki csak meglep (s főként _abszolút_nem_ mulatságos) eseteivel, nomeg ez ügyfelek esetén igencsak rossz helyzetekhez vezet. Szal le kéne az öreget nyomni valami célszerszámmal, különben nem tudom mi fog történni még a visszalévő 3 teljes napban. Javaslom a pajszert, mellyel sikeresen lehetséges torkon keresztülvezetve ajándékra való masnit kötni a vastagbélre :) 

Nem ide tartozik, de inkább ide írom be. Szóval, zene. Vannak klasszikusok, nomeg vannak friss üdvöskék, akik feldolgozzák az etalonokat. Nem tudom ki hogyan van vele, de számomra az eredeti mindig többet ad, mint bármi feldolgozás. Ez alól van kivétel, de egy kezemen össze tudom számolni őket. Szal itt is a before meg az after. Merthogy a dal zene és ének együtt. Az afternél azok a hangok hangszert sosem láttak. Ja, és ne a szemetekkel akarjatok dönteni, ha a fül az érzékszerv itt... (ergó, ne a suncikat nézzétek)

 Ennek értelmében meló után munkálkodtam még egy kicsit, majd mivel hiányzott már a mozgás (kimaradt a squash :( ), nomeg asszem az agyvizem is közelített kissé a forrásponthoz így hirtelen ötlettől vezérelve felpattantam a bringa nyergébe. Baromira nagyot tekertem úgy is, hogy el vagyok már szokva tőle, s előre be sem melegítettem. Száguldottam, ahogy csak bírtam tekerni, így 5 perc múlva éreztem hogy baromira tapad  máris a hátamra a pólóm. Fülemben ordított a Tankcsapda, ahogy a csövön kifért. Asszem jópáran csóválhatták a fejüket, hogy ki ez a hülyebaromállat, mert kivág, átvág meg száguldozik. Alig egy háromnegyedóra alatt megjártam a Városkapu körutat és Kiskanizsán a templomot. Hazaérve alig kaptam levegőt és beszélni is kicsit habogva tudtam. De jólesett. Sőt, inkább azt mondanám: kellett. El is határoztam, hogy újra rászokok a dologra, s kissé átalakítom az időbeosztásomat is. Hiszen jelenleg 307 nem olvasott emaillal és egy halom elintézendő cetlivel és eszközzel rendelkezek. "Be the change you want to see in the world". Szal ha valakinek feltűnik valami, hát tudja hogy erről dumáltam az előbb.

                               Ja, 12.12. Zeg TCS, aki bújt aki nem ott legyen!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr731555291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása