november 08, 2009 - álmosnap

2009.11.09. 03:22

 

Aki bolhapiacra akar menni, korán kell annak kellni :) Ez alig 4 órácska alvás után nem túl egyszerű, de a szokás nagy úr :) A bolhapiacon még az eső előtt végeztem, egy aprósággal gazdagodva, melyet kiproóbálni nem sikerült, hiszen a mai napban lótás-futás volt. Főleg hogy este jutott eszembe hogy holnap (bocs az már ma!) én fogok a fotóklubban vetíteni. Londont. Ami még fel sincsen dolgozva. Így első a munka volt az éjszakában: a tegnapi fotózás fotóinak áválogatása, majd jött a londoni cuccos. Mindezek után ismét 4óra alvás fog rám várni. Hmmmm. Ma volt pesten (oké, értem én: tegnap) a slágerrádiós szimpátikoncert is. Kíváncsi lettem volna az egészre, hogy mégis mi történik és persze az alkalomhoz illően szarrá ázni :) De ez most is kimaradt, lehet hogy jelentős időre, hiszen egyik reggel a tvben megszólaltatták a két, a frekvenciát 18-án átvevő rádió képviselője. Teljesen cáfolták az ellenük felhozott vádakat, hogy ez aztán nem politikai rádió, a zene kb 90-95%-a lesz a műsoridőnek, fiatalosabb műsort szeretnének, stb, stb, stb.  Vajon most mi fog történni? Ha előbb nem is, de 10 nap múlva meg fogjuk tudni.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr251510776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása