Minden hetet el kell kezdeni valahogy...de miért mindig ezzel a fránya hétfővel??? Hétfőn mindenki egyfajta varázsvilágban él. A hétvégéből még ki sem cseppentünk és máris melózni kell...legalább egy átmeneti nap legyen valahogy, vagy valami...Szóval bővítsük a hétvégét háromnaposra, GG for president :) Ma majdnem sikerült elcsapni egy kislánykát, az anyukája nyomására lépett az utca közepén az útra, késztetve egy hatalmasan csikorgó vészfékezésre, melyet az anyuka széles mosollyal nyugtázott...végülis ja, örüljek én hogy meg tudtam állni. Azt már nem tudtam megállni hogy néhány keresetlen szóval meg ne kérdezzem tőle, hogy ugyanmár a gyerekeknek ezt így mosolyogva oktatja, mint közlekedéskultúrát? Persze én voltam egyből az, aki beleugat a kiccsaládjába, ő meg az, aki mindezt nehezményezi. Régóta elhatároztam hogy a hétfő reggeleket úgy intézem, ahogy az egész hetet akarom élni: jó nagy, bőséges és nyugodtan eltöltött reggelivel. Ebből lett megszokott szalonnástojás megszokott gábormódon: 5 perces rohanással. Shit, mondhatnám. Persze jó is volt a napban, megsütöttem életem első gesztenyéjét. És mégvalami: kaptam egy PCt Zsófkától. PCt az informatikus. Röhej lenne, ha egy nem paper craft lenne. De az. Mivel szarok a fények így éjjel, ezért ő most nem lesz napifotó, hanem holnapifotó, a napifotó meg tegnapifotó lesz. Értitek?

 

Szóval ez vasárnapi túra során készült fotócska, semmi extra, csak egy kis természetalkotta kompozíció, melybe azért az emberi kéz is bejátszott, mert draútkerítés nem gyakran szokott teremni csak úgy szabadon. Az ilyen természetben tett fotótúráknál az ember általában a növényvilág érdekes részeit próbálja megörökíteni, több-kevesebb sikerrel. Nem tudom kinek tetszik, kinek nem, könnyen lehet hogy ez csak nekem kedves. Persze nem egy világbajnokkép, hanem csak egy kissé művészbehatású alkotmány. Azt is tudni kell róla, hogy volt mellette valami nádkezdemény, melyet rossz természetvédő, de jó fotosopmentes kattingató eltávolított.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr361414429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása