Főleg, hogy tegnap este 9kor lefeküdtem azzal az indokkal hogy alszok egy picit, úgyis csörögnek hogy mennem kell. Éjjel még egy smsre sem ébredtem fel és a hívás is elmaradt, ergó reggel 7kor néztem fel hogy HEEE? Végre kicsit kipihentebbnek érezve magamat, letoltam gyorsan bolhapiacra, ahol megint nem vettem szinte semmit sem. Csak egy csomag profi pókerkártyát (a már meglevő vagy 3 bontatlan pakli mellé) ócsóztattam be magamnak. Fini ebéd, keresztgyerkőcök meglátogatása, és következett az amire egész héten vágytam: séta a természetben!

Hirtelen ötlettől Nagybakónak felé vezetett az út, ahol van 2 forrás és egy hasadék-létrákkal. Elöbbiek gyorsan meglettek, de az utóbbiak csak nem akartak előkerülni... Nembaj, remekül eltelt az idő a keresésen kívül fotózgatással, almalopással, diórázással -megkajálásával és gesztenye+ bikkmakkszedéssel. Szal holnap feltétlenül megtörténik itthon az első gesztenyesütés, egyszóval nyamm! 

Ma akartam venni lottót, de elfelejtettem...remélem senki se tette volna meg a számaimat, ergó ezen a héten ráérek megvenni a szelvényt. Tudjátok, hiszen én fogom megnyerni úgyis azt a sovány kis aprót!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr241411789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása